logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۰۸۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

نخبه‌پروری در ماهنشان نیازمند امکانات است

نخبه‌پروری-در-ماهنشان-نیازمند-امکانات-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه نخبه‌پروری در ماهنشان نیازمند امکانات است گفت: بار دیگر از مسئولان استانی می‌خواهم عدالت آموزشی را در مورد شهرستان ماهنشان فراهم آورند چراکه دانش‌آموزان ما مستعد هستند به شرطی که عدالت آموزشی اجرا شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری ارزش و مقام پیشکسوتان از هر قشری که باشند را مشمول تمجید و احترام ویژه دانستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ایشان با این نگاه کلی تمامی افرادی را که در زمان جنگ و بعد از آن در هر عرصه‌ای زحمت کشیدند را جزو پیشکسوتان و احترام آنان را لازم دانستند.

امام جمعه ماهنشان بیان کرد: مقام معظم رهبری علت تحمیل جنگ هشت ساله و خسارات عظیم انسانی و مالی را انقلاب و تفکر نوین که همان سلطه‌ناپذیری و سلطه‌ستیزی بود و ترس از جاذبه‌های جمهوری اسلامی دانستند.

وی با بیان اینکه حضرت آقا بر این مطلب تاکید داشتند که جوانان امروز نیاز به گزارش توصیفی و تبیینی از جنگ دارند و از وضعیت گزارش تبیینی موجود راضی نیستند گفت: ایشان از کم‌کاری در این حیطه گلایه‌مند هستند، پس بر همگان واجب است در این عرصه تلاش کنند.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه واقعه مشابه جنگ تحمیلی در لبنان و فلسطین تکرار می‌شود تصریح کرد: مقام معظم رهبری از آن به جهاد فی سبیل‌الله عنوان کردند و کسانی که این جبهه را کمک می‌کنند در واقع کمک به جهاد فی سبیل‌الله است.

وی ابراز کرد: این فرمایش رهبری در واقع عیار و عظمت مقاومت و ارزش کار مقاومت را مخصوصاً مردم مظلوم فلسطین غزه و لبنان و یمن را تعیین کردند.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: جنایاتی که در غزه و فلسطین و لبنان توسط رژیم کودک‌کش و با حمایت آمریکا انجام می‌شود.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: دولت فعلی آمریکا به دنبال پیروزی صهیونیست‌ها است اما با روش اعمال فشار ترکیبی بر مقاومت تا پذیرش توافق همزمان در لبنان و غزه است.

وی با بیان اینکه رئیس رژیم صهیونیستی هم علاقه دارد تنش را تا ۱۵ آبان پله‌ای افزایش دهد تا ترامپ وارد کاخ سفید شود یادآور شد: اما پیروزی نهایی از آن حزب‌الله و گروه مقاومت بوده و این وعده الهی است.

علی‌اکبری ضمن تبریک روز آتش‌نشانی گفت: در آتش‌نشانی ماهنشان نیاز فوری به تقویت این ناوگان داریم و این نیاز کاملاً جدی است و در بعضی جاها به خاطر نبود نیروی انسانی متخصص ماشین آتش‌نشانی به صورت کور است که نیاز به توجه ویژه دارد

 وی با تاکید بر اینکه ۲ درصد کل مردم نخبه واقعی هستند گفت: الباقی افراد مستعد باید آموزش ببینند تا استعداد واقعی آنان شکوفا شود و تبدیل به نخبه شوند.

امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: تا زمانی که امکانات در مرکز استان مستقر بوده و به شهرستان ماهنشان به بهانه‌های واهی ارائه نمی‌شود، چگونه انتظار نخبه‌پروری را داریم.

وی با تاکید براینکه بار دیگر از مسئولان استانی می‌خواهم عدالت آموزشی را در مورد شهرستان ماهنشان فراهم آورند بیان کرد: دانش‌آموزان ما مستعد هستند به شرطی که عدالت آموزشی اجرا شود

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴