logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۴۰۸۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

ترساندن از جنگ روش دشمن است

ترساندن-از-جنگ-روش-دشمن-است
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: ترساندن از جنگ روش دیگر دشمن است و این در حالی است که خداوند به رزمندگان بشارت و امید می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره با بیان اینکه اصلی‌ترین دلیل حمله رژیم بعث عراق به ایران به گواهی قرآن، مانع‌تراشی در برابر اسلام بود اظهار کرد: حرکت بر محور دین و دفاع از ارزش‌های الهی، ملی و تثبیت مبانی انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان فرهنگ عمومی جامعه، از جمله دلایلی است که تقدس دفاع مقدس را تبیین می‌کند. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه ما امروز در مورد دفاع مقدس، روایت‌گری و جهاد تبیین است ابراز کرد: در جهاد تبیین پشتوانه‌های معرفتی و اعتقادی دفاع مقدس روشن می‌شود. 

امام جمعه شهرستان خرمدره گفت:همان‌طور که رهبر انقلاب می‌فرمایند؛ ما امروز در عرصه روایت‌گر در برابر جنگ ترکیبی قرار داریم و دشمن از طرفی با توسل به روش‌هایی مانند دوری از مساجد و ایجاد بدبینی به مؤلفه‌های دینی مانند روحانیت، مساجد و بقاع متبرکه، نسبت دادن مشکلات به حاکمیت دین و ... درصدد تضعیف اعتقادات نسل جدید است. 

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است جنبه ارزشی دفاع مقدس را زیر سؤال ببرد افزود: دشمن با پنهان کردن موفقیت‌های فراوان کشور در پرتو حاکمیت نظام اسلامی را زیر سؤال می‌برد و همچنان‌که درصدد القای روش‌های غلط ذلت‌بار برای رفع تحریم‌هاست. 

امام جمعه شهرستان خرمدره ادامه داد: ترساندن از جنگ روش دیگر دشمن است و این در حالی است که خداوند به رزمندگان بشارت و امید می‌دهد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ دفاع مقدس امروز، در لبنان و فلسطین صورت می‌گیرد و درک این مفهوم زمانی صورت می‌گیرد که مفهوم امت اسلامی بدون مرز جغرافیایی را درک کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰