logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۰۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

خواب رژیم صهیونیستی برای غزه تعبیر نمی‌شود

خواب-رژیم-صهیونیستی-برای-غزه-تعبیر-نمی‌شود-
امام جمعه شهرستان طارم گفت: خواب رژیم منحوس صهیونیستی تعبیر نخواهد شد و تنش بین حزب‌الله و تل‌آویو در حال افزایش است و این رژیم منحوس به اهداف خود نخواهد رسید و شکست پی در پی‌درپی را متحمل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه تأکیدات مقام معظم رهبری بر این است که از ایجاد دوقطبی در جامعه پرهیز شود اظهار کرد: دشمن با جنگ ترکیبی وارد عرصه شده و باید مراقب نقشه‌های شوم دشمن بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دشمنان دو مسئله را به جد دنبال می‌کند اولی تحریف و دومی تحریم است بیان کرد: به موازات هر تحریم یک جریان تحریف نیز صورت می‌گیرد و تحریف واژگون نشان دادن واقعیت‌ها و هدف اصلی دشمن ضربه زدن به روحیه مردم است.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: دشمن امروز به اقتدار خود اعتراف دارد و با جنگ ترکیبی وارد میدان شده که ما هم باید با دفاع ترکیبی وارد شویم.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم برای فعالان جبهه جهاد تبیین روایت و روایت‌گر است تأکید کرد: اگر روایت درست انجام شود مخاطب مجبور است روایت دیگران را هر چند نادرست باشد بپذیرد.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: خواب رژیم منحوس صهیونیستی تعبیر نخواهد شد و این رژیم در چند روز گذشته عملیات زیادی را عليه لبنان انجام داده است اعم از انفجار پیجرها، ترور مقامات حزب‌‌الله و حملات هوایی به جنوب و شرق لبنان است.

منصوری ادامه داد: تنش بین حزب‌الله و تل‌آویو در حال افزایش است و این رژیم منحوس به اهداف خود نخواهد رسید و شکست پی در پی‌درپی را متحمل خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه جنایات با چراغ سبز آمریکا انجام می‌شود و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در مقابل لبنان شکست خورده است و خود این را باور ندارد و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین و غزه نشانه پيروزی نیست بلکه نشانه عجز و ناتوانی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر