logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۰۸۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر عنوان کرد:

تداوم ساماندهی ورودی شهر ابهر

تداوم-ساماندهی-ورودی-شهر-ابهر
شهردار ابهر گفت: بیش از دو سوم تسطیح و زیرسازی فاز اول لپی‌های کمربندی شهر ابهر به سرانجام رسید و این روند ادامه دارد.

عباس‌رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: با تلاش و همکاری واحد ادوات و زیرسازی شهرداری ابهر بیش از دو سوم تسطیح و زیرسازی فاز اول لپی‌های کمربندی به سرانجام رسید.

بیشتر بخوانید

 وی با توضیح اینکه زیرسازی فاز اول این پروژه نیز طی روزهای آتی به پایان می‌رسد، متذکر شد: این اقدامات در راستای بهسازی و زیباسازی ورودی شهر انجام می‌شود.

شهردار ابهر با یادآوری اینکه با ورود اکیپ زیرسازی و فضای سبز به فاز دوم کار همکاران تأسیسات برق و آب جهت لوله‌کشی و نصب سیستم آبیاری و نصب پایه‌های برق در فاز اول آغاز خواهد شد، گفت: انتظار است همکاران در این خصوص با همت جهادی همکاری شایسته‌ای با بخش فضای سبز داشته باشند.

وی تصریح کرد: در راستای سامان‌دهی، زیباسازی و بهبود وضعیت فضای سبز ورودی شهر ابهر شهر پرسنل فضای سبز لپی‌های ورودی اتوبان را با درخت‌های توت آراسته کردند.

حیدری با بیان اینکه ورودی هر شهری شناسنامه و معرف آن شهر است، افزود: ابهر شهر بزرگان با پیشینه بزرگی است و به همین جهت الگوی سامان‌دهی ورودی‌های آن یک واقعیت بی‌بدیل است.

وی با توضیح اینکه برنامه‌ریزی برای ایجاد تحول در بخش فضای سبز شهری برای شهردار و شورای اسلامی شهر ابهر یک اولویت است، متذکر شد: با بهبود وضعیت فضای سبز شهری روحیه نشاط در شهروندان تقویت می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر