logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۰۸۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دکترای علوم سیاسی:

حمایت مسلمانان از لبنان جزو واجبات است

حمایت-مسلمانان-از-لبنان-جزو-واجبات-است
دکترای علوم سیاسی گفت: حمایت مسلمانان از کشور و مردم لبنان در برابر جنایات نامردانه دشمنان از واجبات است.

تورج رحمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه همه مسلمانان باید غیرتمندانه و شجاعانه از مردم لبنان حمایت کنند، گفت: وظیفه شرعی هر مسلمان است که از دیدن فجایع وحشت‌آمیز قلبش به دردآمده و خشمگین شود. امت اسلامی هم از مردم لبنان دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیتی منحوس با اینکه می‌داند جایگاهش سست شده است اما همچنان وحشیانه به کار خود ادامه می‌دهد و مسلمانان را مورد هدف قرار داده است.

دکترای علوم سیاسی با اشاره به اینکه دیر یا زود این رژیم غاصب ریشه‌کن خواهد شد، عنوان کرد: روزی فرا خواهد رسید و این کشور فاسد رو به زوال و نابودی خواهد رفت. مسلمانان نیز با اتحاد و همبستگی پیروز این نیرد خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: این غده سرطانی و رژیم جعلی به پشتوانه نیروهای متحد مبارز حزب‌الله و حماس از بین می‌رود و مسلمانان روزهای شیرین را شاهد خواهند بود.

رحمانی با اشاره به اینکه مقاومت کشورهای‌ غزه و لبنان تحسین برانگیز است، ابراز کرد: این مقاومت‌ها برای دفاع از حریم حق و اسلام، مایه مباهات و افتخارات کشورهای اسلامی است.

وی افزود: با تمام جوانمردی‌ها مردم لبنان به حمایت از غزه دست از تلاش برنداشته و ایستادگی می‌کنند. اسرائیل نیز دیوانه‌وار به کار خود ادامه می‌دهد و بر جنایات خود می‌افزاید.

دکترای علوم سیاسی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل صلابت و قدرت حزب‌الله آسیب‌های جدی و غیرقابل جبرانی دیده است، اظهار کرد: مسلماً حزب‌الله پیروز است و این دولت شیطانی به زودی نابود خواهد شد.

وی گفت: مردمان امت‌های اسلامی اعم از شیعه و سنی باید اتحاد و انسجام داشته تا رژیم جعلی اسرائیل نتواند به کشورهای مظلوم و مسلمان لبنان و فلسطین تجاوز کند.

رحمانی اشاره کرد: طبق فرمایشات رهبری که در طی سال‌های گذشته فرمودند اسرائیل بیست سال آینده را نخواهد دید. امید است به یاری خداوند متعال و امت اسلامی، اسرائیل منحوس از صحنه روزگار محو شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر