logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۰۸۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان اعلام کرد:

اجرای فاز اول بهسازی روستای قوزلو

اجرای-فاز-اول-بهسازی-روستای-قوزلو
رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان گفت: طرح بهسازی بافت روستای قوزلو وارد فاز اجرایی شده است که تاکنون مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون هزینه شده است.

صمد نجفلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در استان زنجان هفت روستا به عنوان روستای دارای بافت با ارزش تصویب شده است که روستای پلکانی قوزلو و روستای خورجهان از شهرستان ماهنشان جزو روستاها هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اجرای طرح بهسازی بافت با ارزش روستای قوزلو وارد فاز اجرایی شده است تاکید کرد: برای اجرای این طرح تاکنون مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن هزینه شده است.

 رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: برای تکمیل فاز اول پروژه مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه عدم ساماندهی فاضلاب روستا  از مهم‌ترین موانع و مشکلات اجرای این طرح است تشریح کرد: امیدواریم پروژه فاضلاب توسط اداره آب و فاضلاب روستایی تامین اعتبار و اجرا شود.

نجفلی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف حفاظت و احیای بافت کالبدی و صیانت از اصالت فرهنگی، تاریخی و فضای روستاها، اجرای طرح بهسازی بافت با ارزش را در دستور کار قرار داده است.

وی عنوان کرد: در این راستا همکاری دستگاه‌های مرتبط و اهالی روستا برای اجرای هر چه بهتر طرح ضرورت دارد.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان ابراز کرد: حفظ هویت فرهنگی و تاریخی روستا، رونق گردشگری و ایجاد درآمد پایدار در روستاها در احیا و بهسازی بافت با ارزش روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر