logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۴۰۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان زنجان:

پنجمین نمایشگاه الکامپ در زنجان برپا می‌شود

پنجمین-نمایشگاه-الکامپ-در-زنجان-برپا-می‌شود

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان زنجان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ در زنجان گفت: این نمایشگاه از 18 مهرماه آغاز بکار می‌کند و تا 21 مهرماه در زنجان برپا می‌شود.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ با حضور 35 شرکت خصوصی برگزار می‌شود اظهار کرد: این نمایشگاه به صورت چهار روزه در زنجان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر شرکت کنندگاه در این نمایشگاه بومی هستند افزود: این نمایشگاه به منظور شناساندن توانمندیهای استان برپا می‌شود.

پریسا فتحعلی‌بیگلو نیز در این نشست خبری فتحعلی‌بیگلو به رونمایی از پورتال استانی خدمات دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: در فاز نخست یک هزار و 400 خدمت الکترونیکی در پورتال ثبت شده و در فاز دوم آن برای هر شهروند یک کارتابل اختصاصی در نظر گرفته شده که با کد ملی خود می‌توانند وارد سامانه شوند و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

این مسئول با اشاره به استقرار 87 دفتر پیشخوان در سطح استان زنجان ابراز کرد: 25 مورد از این دفاتر خدمات بیمه سلامت را ارائه می‌دهند و 14 مورد از آن‌ها خدمات مربوط به ثبت احوال را برعهده دارند.

سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان جایگاه استان زنجان در حوزه پرداخت الکترونیکی قبوض را در رتبه 28 کشور خواند و گفت: در حال حاضر مردم بیشتر به استفاده از خدمات حضوری تمایل نشان می‌دهند در حالی که باید فرهنگ استفاده از دولت الکترونیک بالا رود.

وی در مورد تأخیر در تعیین تکلیف شهرک آی.تی بیان کرد: واگذاری زمین‌های شهرک آی.تی به دلیل برخی دغدغه‌های زیست‌محیطی و استعلام از محیط زیست و آب منطقه‌ای به تعویق افتاده و به زودی بحث واگذاری اطلاع‌رسانی می‌شود.

فتحعلی‌بیگلو خاط نشان کرد: نقشه راه دولت الکترونیک توسط رئیس جمهور ابلاغ شده و ارتقای سطح خدمات، شفافیت، کاهش فساد اداری و چابک شدن سیستم‌های اداری از مهمترین موارد مورد توجه است.

وی با اشاره به برنامه راه‌اندازی شبکه اینترانت در استان بیان کرد: شبکه دولت برای ایجاد ضریب امنیتی بیشتر طراحی شده که در سال 92، 128 دستگاه به شبکه دولت متصل بودند و در حال حاضر این رقم به 376 دستگاه اجرایی رسیده است.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر