logo
امروز : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۰۷۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده خبر داد:

برگزاری ۲۵۰ برنامه در خدابنده

برگزاری-۲۵۰-برنامه-در-خدابنده
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: نزدیک به ۲۵۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است و این برنامه‌ها حاصل زحمات بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌ها و هم‌چنین مسئولان ادارات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس مسئولان و بسیجیان با امام جمعه شهر قیدار در محل دفتر امام جمعه این شهر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام موسوی در این برنامه با تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: وجه مشترکی افرادی که در این نشست حضور دارند بسیجی بودن است.

وی به ویژگی‌های شهدا در طول دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شادترین لحظه شهدا همان لحظه خداحافظی از یکدیگر در آغاز عملیات بود.

امام جمعه قیدار داشتن اخلاص و کار برای خدا را از دیگر ویژگی شهدا دانست و تاکید کرد: هر چیزی که منتسب به خدا است باید بر پایه اخلاص باشد و رنگ و بوی خدا بگیرد.

وی با توجه به وضعیت موجود گفت: اکنون هم در دفاع مقدس قرار داریم و این مستلزم جهاد تبیین است و این رکن کم‌تر از دوران دفاع مقدس نیست.

مجید لطیفی نیز در این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به برنامه‌های این هفته اشاره کرد و افزود: نزدیک به ۲۵۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است و این برنامه‌ها حاصل زحمات بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌ها و هم‌چنین مسئولان ادارات است.

وی اضافه کرد: مسابقات ورزشی، یادمان‌ها، برنامه‌های بصیرتی، غبار‌روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های سپاه خدابنده در طول هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اشاره‌ای به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در مرکز استان زنجان در پادگان مالک اشتر کرد و افزود: این رزمایش بسیار تاثیرگذار بود و این گونه رزمایش‌ها جنبه بازدارندگی برای دشمنان این نظام و انقلاب خواهد داشت.

وی ضمن تشکر از فرمانده‌هان پایگاه‌ها و بسیجیان حاضر در این رزمایش خاطرنشان کرد: این رزمایش با حضور ۶ گردان برگزار شد.

لطیفی اشاره‌ای هم به رژه نیروهای مسلح کرد و بیان داشت: رژه نیروهای مسلح بیان‌گر قدرت و عظمت و با صلابت نظام جمهوری اسلامی است و این امر توانمندی و جنبه بازدارندگی را به رخ جهانیان می‌کشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر