logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۴۰۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی زنجان مطرح کرد:

دفاع مقدس الگویی برای جهاد و مقاومت امروز

دفاع-مقدس-الگویی-برای-جهاد-و-مقاومت-امروز-
فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی زنجان با تاکید براینکه دفاع مقدس الگویی برای جهاد و مقاومت امروز است گفت: نیروهای مسلح امروز با الگوگیری از روحیه دفاع در اوج آمادگی کامل قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ امیر محمدعلی بیرانوند امروز شنبه سی‌ویکم شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان، با اشاره بر اهمیت دفاع مقدس به عنوان الگویی برای جهاد و مقاومت، بر لزوم حفظ وحدت و همدلی ملی در شرایط کنونی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ایثارگری‌ها و مقاومت بی‌نظیر مردم ایران در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس دانشگاه عظیمی از انتقال دانش و بینش به جوانان خلاق ایران زمین است که در سخت‌ترین شرایط با ایثارگری و شجاعت آزمون‌های بزرگ را پشت سر گذاشته‌اند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان، با بیان اینکه مرور روزهای حماسه و جهاد نشان می‌دهد که جوانان غیرتمند کشورمان با درس‌آموزی از مکتب اسلام و تبعیت از ولایت توانستند با غلبه بر دشمن عزت و سربلندی را برای کشور عزیزمان رقم بزنند، افزود: در شرایط کنونی بیشتر از گذشته نیازمند روحیه جهاد، ایثار و فداکاری هستیم و این امر مستلزم داشتن قدرت ملی است که لازمه آن، همبستگی، اتحاد، همدلی، وفاق ملی، وحدت اسلامی و سعی و تلاش همه آحاد مردم است.

وی با تأکید بر نقش پشتیبانی مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم الحمدلله به فضل الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح در اوج آمادگی کامل به سر می‌برند.

بیرانوند تاکید کرد: مجدداً عهد می‌بندیم نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا و بسیج مردمی دست در دست هم، پایه‌های نظام سلطه به سرکردگی شیطان بزرگ را فرو ریزند و عمر رژیم منحوس غاصب متجاوز و کودک صهیونیستی هرچه سریع‌تر به سر آید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر