logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۴۰۷۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

جبهه مقاومت آمادگی لازم برای حمله را دارد

جبهه-مقاومت-آمادگی-لازم-برای-حمله-را-دارد
امام جمعه ایجرود گفت: جبهه مقاومت آمادگی لازم برای شروع حملات گسترده را دارد و منتظر زمان و موقعیت مناسب برای نابودی این رژیم کودک‌کُش و وحشی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های  این هفته نماز جمعه ایجرود؛ پیامبر گرامی اسلام را ناجی انسان‌ها معرفی نموده و بیان کرد: حضرت محمدمصطفی (ص)، ناجی انسان‌ها با اکسیر محبت و اخلاق هستند.  

بیشتر بخوانید

وی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و نیز تجلیل از خانواده‌های شاهد، ایثارگر و یادگاران ارزشمند هشت سال جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس، گنجینه و معدن الماس و طلا است و اقتدار، آزادی و استقلال را برای ملت قهرمان ایران اسلامی به همراه داشت.  

امام جمعه ایجرود، با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار دفاع مقدس گفت: رشد، توسعه، عزت و قدرت به برکت دفاع مقدس صورت گرفت. دفاع مقدس بود که روحیه مقاومت و ایثار را زنده کرد و باعث خلق آثار بزرگ ملی و بین‌المللی شد. 

 وی در ادامه با اشاره به تقارن هفته وحدت و دفاع مقدس افزود: دعوت به عبودیت و مبارزه با طاغوت به‌عنوان اساس دعوت رهبران الهی به این معناست که اگر پایه‌های عبادت خدا و توحید محکم نگردد، طاغوت طرد نمی‌شود و اصلاح صورت نمی‌پذیرد. 

 زرینه با اشاره به شهادت و مجروحیت جوانان و نظامیان لبنانی به‌دست رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر و نیز سخنرانی سید حسن نصرالله بعد از این جنایت گفت: به غده چرکین و سرطانی اسرائیل باید پاسخ محکمی داده شود. جبهه مقاومت آمادگی لازم برای شروع حملات گسترده را دارد و منتظر زمان و موقعیت مناسب برای نابودی این رژیم کودک‌کُش و وحشی است.  

وی با اشاره به دیدارهای مهم هفته گذشته مقام معظم رهبری با علما و بزرگان اهل سنت کشور و نیز مربیان، ورزشکاران و مدال‌آوران المپیک و پاراالمپیک گفت: امت اسلامی باید عزتمند و مقتدر باشد و عزت و اقتدار از وحدت می‌آید. برای رسیدن به عزت باید اتفاق و اتحاد برقرار باشد. 

امام جمعه ایجرود، به هشدار بی‌سابقه پوتین به ناتو اشاره کرده و افزود: روسیه هشدار مهمی به ناتو درخصوص استفاده کی‌یف از موشک‌های دوربرد برای حمله به خاک این کشور داد. گرچه برخی کشورهای ناتو مجوز استفاده از تسحیلات خود در حمله به روسیه را به اوکراین داده‌اند اما برخی دیگر مایل به گسترش دامنه جنگ و مواجهه مستقیم با روسیه نیستند. 

وی اشاره به هفته وقف و قدردانی از واقفین، روز جهانی صلح، آغاز سال جدید تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، روز سرباز و روز بزرگداشت شهدای منا، از دیگر مطالب بیان شده توسط خطیب جمعه ایجرود بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر