logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۰۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

عملیات تروریستی لبنان نشان‌دهنده جنگ نوین است

عملیات-تروریستی-لبنان-نشان‌دهنده-جنگ-نوین-است
امام جمعه ماهنشان گفت: عملیات تروریستی لبنان تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و مطمئناً با همکاری آمریکا بوده و این عمل نشان‌دهنده جنگ نوین و عرصه نبرد به سوی استفاده از فناوری پیشرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: تجاوزات تروریستی رژیم صهیونیستی که با انفجار در مناطق مختلف لبنان و تاسیسات غیرنظامی را هدف قرار داد و منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران نفر غیرنظامیان شد که این امر را به شدت محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این عمل تروریستی تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و مطمئناً با همکاری آمریکا بوده و این عمل نشان‌دهنده جنگ نوین و عرصه نبرد به سوی استفاده از فناوری پیشرفته است.

امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: از بین بردن این برگ برنده تنها با پیشرفت در حوزه‌های مختلف فناوری، امنیتی و دیپلماتیک امکان‌پذیر است.

وی گریزی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با علما اهل‌سنت زد و بیان کرد: تاکید حضرت آقا بر حفظ هویت اسلامی است که دشمن به دنبال از بین بردن آن و تاکید بر مشترکات است‌.

علی‌اکبری اشاره‌ای به شروع سفرهای عمره زد و ضمن تشکر از تلاش‌های دیپلماسی دولت شهید رئیسی و  پیگیری‌های دولت مسعود پزشکیان گفت: از همه زائران می‌خواهیم تا نام ایران را سرافراز کنند.

وی با بیان اینکه خودکفایی کامل کشور در تولید گندم نیازمند حمایت همه جانبه از قشر شکننده کشاورز است گفت: با ارائه نهاده‌های کشاورزی و پرداخت مطالبات گندم‌کاران یکجا و سریع‌تر و همچنین ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای کشاورزان مهیا شود.

امام جمعه ماهنشان مطرح کرد: دست‌اندرکاران آموزشی نظام و ایران با تربیت و مدرسه انقلابی امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه تحول مهم‌ترین سرفصل آموزش و پرورش بوده گفت: جهش در این نهاد با اجرای کامل سند تحول بنیادین و برنامه هفتم توسعه صورت خواهد گرفت، هر مدرسه یک ایران کوچک است و صرف هر هزینه‌ای سرمایه‌گذاری است.

 علی‌اکبری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این بازه زمانی یکی از درخشان‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی و مملو از درس ایستادگی است.

 وی گریزی به روز سرباز زد و گفت: می‌توانیم با آموزش مستمر برنامه‌ریزی و استعدادسنجی شده جوانان این  مرز و بوم را انسان‌هایی کامل و متخصص تربیت کنیم.

 امام جمعه ماهنشان اظهار کرد: شهرستان ماهنشان استعداد فراوانی برای جذب گردشگر دارد که تعداد ۱۱ خانه بوم‌گردی با تشویق سرمایه‌گذاران ایجاد شده اما کافی نیست و نیاز مبرم به تالار هتل و مراکز رفاهی بیشتر بوده که نیازمند حمایت مسئولان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر