logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۴۰۷۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری مسابقات لیگ برتر جاده در اردبیل

برگزاری-مسابقات-لیگ-برتر-جاده-در-اردبیل
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان گفت: اولین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ برتر جاده در دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

فرهاد عصفوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه اولین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ برتر جاده در دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد، گفت: هیأت استان زنجان با وجود محدودیت‌های مالی در این رقابت‌ها حضور داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مهدی سهرابی رکابزن شایسته زنجانی در مسابقات لیگ برتر جاده در دو بخش تایم‌تریل انفرادی و استقامت دوم شد. 

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به اینکه اولین مرحله مسابقات لیگ کوهستان در شیراز آغاز شد، عنوان کرد: علیرضا اوصانلو قهرمان پرافتخار زنجانی مقام اول را در کراس‌کانتری ازآن خود کرد.

وی ادامه داد: ۲۲ مهر ماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشور پاراسایکلینگ را خواهیم داشت، اظهار کرد: این رقابت‌ها در بخش معلولان و توان‌یابان به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

عصفوری با اشاره به اینکه جشنواره و انتخابی تیم ملی زیر ۲۳ سال را هم خواهیم داشت، تصریح کرد: برای بازی‌های پاراآسیایی ازبکستان این مسابقات حکم انتخابی دارد.

وی گریزی به مسئله‌ پیست دوچرخه‌سواری زد و گفت: از مسئولان ذی‌ربط خواهشمندم اعتباری اختصاص داده و بودجه‌ای به این مکان تزریق کنند. این مکان اگر تکمیل شود اتفاقات خوبی را به همراه خواهد داشت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴