logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۴۰۶۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

بودجه دولتی پاسخگوی برنامه‌های ورزشی نیست

بودجه-دولتی-پاسخگوی-برنامه‌های-ورزشی-نیست
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: بودجه‌ دولتی پاسخگوی تمامی برنامه‌های ورزشی نیست ولی با وجود این در میان سایر فدراسیون‌ها به لحاظ میزان رشد و پیشرفت برترین شدیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان زنجان؛ مهردادعلی‌ قارداشی روز پنجشنبه در مجمع عمومی سالانه هیأت تنیس روی میز استان زنجان با بیان اینکه هزینه اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی بسیار بالاست، گفت: برای اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی و بین‌المللی بودجه به صورت ریالی تخصیص می‌یابد اما به صورت دلاری خرج می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اینکه هیأت‌های ورزشی با جذب منابع می‌توانند به پیشبرد برنامه کمک کنند، گفت: این فدراسیون توانسته است با کار و تلاش مداوم، موفقیت‌های چشمگیری را طی هفته گذشته کسب کند.

این مسئول بیان کرد: برای اولین بار در رنکینگ جهانی، سهمیه اعزام تیمی و انفرادی نوجوانان پسر و اعزام انفرادی دختران به مسابقات جهانی کسب شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت هیأت‌های ورزشی استان نیز باید با گذشته مقایسه شود، عنوان کرد: زنجان ظرفیت‌های بالایی در این رشته ورزشی دارد و باید بیش از گذشته فعال باشد.

قارداشی با بیان اینکه امروز یکی از بهترین مجامع تنیس روی میز کشور در این استان برگزار شد، گفت: اعضای هیأت‌های ورزشی سرمایه‌های انسانی به شمار می‌روند و باید از توانمندی‌های آنان بهره گرفت.

وی با بیان اینکه همکاری و مشارکت خانواده‌ها و ورزشکاران به پویایی این رشته کمک بسزایی می‌کند، گفت: شناخت کامل بر وضعیت تنیس روی میز ۳۱ استان کشور داریم و فعالیت هیأت‌های استانی را در مقایسه با استان‌های دیگر می‌سنجیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه مدال‌های رنگارنگ در رده‌های مختلف سنی در این رشته کسب شده است، گفت: این موفقیت‌ها در بخش تیمی و انفرادی به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: وفاق و همدلی نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌ها دارد و رمز موفقیت در برابر تحریم‌های ظالمانه در ادوار گذشته نیز توجه به این مؤلفه بوده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر