logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۴۰۶۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ابهر مطرح کرد:

ضرورت آشنایی نسل جدید با شهدا

ضرورت-آشنایی-نسل-جدید-با-شهدا
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ابهر گفت: شهدای ما نیازمند معرفی بیش‌تر به‌ویژه برای نسل جدید هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی امروز بعد از ظهر در نشست خبری سپاه ناحیه ابهر که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: در رابطه با دفاع مقدس امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید دارند که ما در برابر ابر قدرت‌ها ایستادیم و طرف مقابل کشورمان تنها صدام و حزب بعث نبود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل ما در جنگ ابهت شرق و غرب را شکستیم، تصریح کرد: جنگ ما جنگ مستضعفان و مستکبران بود، ملت ایران در این جنگ ثابت کرد مستضعفان می‌توانند بینی مستکبران را به خاک بمالند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ابهر با یادآوری اینکه مهم‌ترین درس دفاع مقدس خودباوری بود، توضیح داد: ما ثابت کردیم با تکیه بر خداوند متعال و توان داخلی می توانیم در عرصه‌های مختلف موفق باشیم که این موضوع در برهه فعلی و ادامه راه کشورمان نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وی با توضیح اینکه ما در دفاع مقدس بنا به فرموده امام راحل انقلاب را صادر کردیم، تأکید کرد: اینکه عده‌ای الان بگویند ما دنبال صدور انقلاب نیستیم حرف پوچ و بی‌پایه‌‌ای است که با تفکرات امام و رهبر معظم انقلاب هم‌خوانی ندارد.

شاهسوندی با یادآوری اینکه دین مبین اسلام به دنبال این است تا همه با آموزه‌های سعادت‌بخش آن آشنا شوند، گفت: انقلاب اسلامی کشورمان برگرفته از آموزه‌های دینی است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما صادر شده است زیرا امروز شاهدیم پابرهنگان جهان در برابر قلدرها می‌ایستند، افزود: به برکت انقلاب امروز شاهدیم در اروپا و امریکا تعداد کثیری با مطالعه مفاهیم دینی مسلمانان می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان ابهر با اشاره به اینکه همین موضوع سبب می‌شود دشمنان ما برای به قرآن‌سوزی روی آورند، تصریح کرد: نتیجه این موضوع نیز برعکس بوده و سبب گرایش بیش‌تر جهانیان به دین اسلام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ما شهدایی داریم که امروز هر یک به تنهایی می‌توانند یک الگوی خوب برای جامعه و به ویژه جوانان باشند، خاطرنشان کرد: شهدای ما نیازمند معرفی بیش‌تر به ویژه برای نسل جدید هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر