logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۴۰۶۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

مشکلی-در-تامین-کالاهای-اساسی-نداریم
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تاکید براینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم گفت: توزیع سراسری شکر اعلام شده و در صورت دریافت ابلاغیه توزیع این کالا در استان زنجان نیز انجام می‌شود.

ولی‌اله زمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از تامین کافی ذخایر کالاهای اساسی از جمله شکر، برنج و آرد در استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر در استان زنجان در تامین و ذخیره این کالاها مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: توزیع سراسری شکر هنوز به استان ابلاغ نشده است، اما در صورت ابلاغ، بلافاصله نسبت به توزیع آن در سطح استان اقدام خواهیم کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تاکید بر اینکه ذخایر کافی شکر در انبارهای استان وجود دارد، افزود: نه‌تنها در زمینه شکر، بلکه در زمینه آرد و برنج نیز ذخایر مورد نیاز استان تامین شده و این نشان از آمادگی کامل استان برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است.

وی همچنین به همکاری بین استان‌ها در تامین کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: در سطح کشور، ادارات غله به صورت مستمر به ذخیره اقلام اساسی می‌پردازند و این کار از اهمیت استراتژیکی بالایی برخوردار است. در صورت بروز هرگونه کمبود در استان، با همکاری سایر استان‌ها این مشکل برطرف خواهد شد.

زمانی در ادامه به آمار توزیع کالاهای اساسی در استان اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۸ تن برنج پاکستانی و 3 هزار و 360 تن برنج هندی در استان توزیع شده است. همچنین، در ۶ ماهه نخست امسال ۶۹۲ تن شکر نیز در استان توزیع شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مناسبت‌های مختلف و ایامی که نیاز به کالاهای اساسی افزایش می‌یابد، مانند ایام اربعین، نسبت به تامین و توزیع به موقع این کالاها اقدامات لازم انجام می‌شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر