logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲
[ شناسه خبر : ۴۰۶۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

بازیکن اسنوکر خدابنده‌ای قهرمان شد

بازیکن-اسنوکر-خدابنده‌ای-قهرمان-شد
محسن عزیزی از خدابنده، قهرمان سومین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر استان زنجان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ سومین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر استان زنجان با شرکت ۷۳ بازیکن از شهرستان‌های زنجان و خدابنده به مدت سه روز و به میزبانی باشگاه بیلیارد ۱۴۷ زنجان برگزار شد و طی آن محسن عزیزی بازیکن اسنوکر خدابنده به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

بیشتر بخوانید

این دومین قهرمانی قیداری‌ها در تاریخ مسابقات رنکینگ اسنوکر استان است و پیش از این وحید علیاری دیگر ورزشکار شهرستان خدابنده در اولین دوره این مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود.

بازی اسنوکر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سالنی در جهان است و نوعی از ورزش بیلیارد است که یک میز پوشیده از نمد با شش پاکت (سوراخ) در آن دارد و هدف بازی اسنوکر این است که با نشانه‌گیری با چوبی نازک، گروهی از توپ‌های رنگی را به ترتیب درست پات کنید.

بازی اسنوکر به دقت و تمرکز قابل توجهی نیاز دارد و پیچیدگی قوانین آن، تسلط بر آن را نسبت به سایر بازی‌های بیلیارد مانند ایتبال یا ناینبال دشوارتر می‌کند، با این حال هنگامی که با آموزش صحیح آن را یاد بگیرید، اسنوکر مانند سایر بازی‌های محبوب بیلیارد راهی سرگرم‌کننده برای به چالش کشیدن حس آگاهی و کنترل فضایی شما خواهد بود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر