logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۴۰۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد:

متخلف شهرداری زنجان در اختیار دستگاه‌ نظارتی

متخلف-شهرداری-زنجان-در-اختیار-دستگاه‌-نظارتی
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، از دستگیری فرد متخلف مالی در یکی از مناطق شهرداری خبر داد و گفت: این فرد همچنان در اختیار دستگاه‌های نظارتی بوده و پرونده آن نیز در حال بررسی است.

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از دستگیری فرد متخلف مالی در یکی از مناطق شهرداری خبر داد و گفت: این فرد همچنان در اختیار دستگاه‌های نظارتی بوده و پرونده آن نیز در حال بررسی بوده بخشی از تخلفات وی محرز شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در مورد میزان تخلفات فرد دستگیر شده، اشاره کرد و افزود: هنوز نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد و باید منتظر نتیجه نهایی بررسی‌ها بود. 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان دستگیری این فرد را اقدامی ارزشمند در راستای مبارزه با فساد مالی دانست و عنوان کرد: در دوره فعلی شورای شهر زنجان میزان تخلفات کم بود و باید نظارت‌ها برای تکرار چنین تخلفاتی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بسیاری از تخلفات مالی در بستر سامانه‌های سیستمی رخ می‌دهد، بر ضرورت اصلاح فرایندهای مالی در شهرداری تأکید کرد و گفت: در این پرونده، از فرایند چک سوءاستفاده شده است.

مرادلو خواستار اصلاح فرآیندهای مرتبط با چک در شهرداری و بانک مرکزی شد و ادامه داد: سیستم‌های نظارتی شهرداری برای پیشگیری از وقوع چنین تخلفات احتمالی در آینده باید تقویت شود.

لازم به ذکر است شایعات زیادی در خصوص میزان تخلفات این پرونده در زنجان مطرح است اما منبع آگاهی میزان تخلفات محرز شده این فرد را بین ۳ تا ۴ میلیارد تومان عنوان کرد که احتمال افزایش این میزان در مراحل بررسی تخلفات وجود دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر