logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۴۰۵۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری شهرستان ابهر خبر داد:

پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه محور ابهر به قیدار

پیشرفت-۲۵-درصدی-پروژه-محور-ابهر-به-قیدار
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: تعریض و بهسازی محور ابهر به قیدار تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی‌اصغر عطوفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: تعریض و بهسازی محور ابهر به قیدار تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اگر آب و هوا اجازه دهد تا آخر سال جاری مهر ماه تا ۳ هزار و ۵۰۰ متر روبروی تالار الماس آسفالت‌ریزی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه هزینه برآورد شده برای این پروژه ۸۵ میلیارد تومان است، افزود: تاکنون ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر با بیان اینکه این جاده فاقد شانه آسفالتی بوده و حریم راه ۳۵ متر است، تأکید کرد: طول محور اجرایی قطعه اول ۴ هزار و ۵۰۰ متر بوده و کارفرما اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان است.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء ایمنی مسیر، کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش ظرفیت عبور و مرور عنوان و تصریح کرد: در پروژه مذکور زیرسازی، روسازی و ابنیه فنی نیز اجرا می‌شود که با تکمیل طرح، عرض این محور پرتردد به بیش از ۲۰ متر می‌رسد که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای دارد.

عطوفی متذکر شد: از پلیس راه و اهالی منطقه تقاضا داریم که در تسهیل ترافیک همکاری کنند تا پیمانکار بتواند سریع‌تر و راحت‌‌تر کار را پیش ببرد.

وی متذکر شد: جنس ترافیک این محور نیز متفاوت است چراکه تردد از استان‌های همدان، کردستان و بخشی از خود شهرستان خدابنده را دربر می‌گیرد که با این اقدام شاهد ایمنی محور و ترافیک روان خواهیم بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر