logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۴۰۵۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان:

وزش باد زنجان را فرا می‌گیرد

وزش-باد-زنجان-را-فرا-می‌گیرد-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: آسمان استان امروز قسمتی ابری است که گاهی با افزایش ابر و وزش موقت باد همراه خواهد بود و وزش باد در انتظار زنجان است.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آسمان استان امروز قسمتی ابری است که گاهی با افزایش ابر و وزش موقت باد همراه خواهد بود اظهار کرد: برای روز دوشنبه پدیده قابل ذکر وزش باد در ساعات  بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه از فردا جو پایدار در استان برقرار خواهد بود افزود: احتمال بارش‌های پراکنده رعد و برق در برخی ارتفاعات همچنان دور از انتظار نیست.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: روز سه شنبه مجدداً در برخی مناطق رشد ابر، رگبار پراکنده و محلی باران و رعدوبرق را پیش بینی می‌شود.

 سلطانی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۲۸، ابهر ۱۲ و ۲۸، خرمدره ۱۱ و ۲۸، آب‌بر ۱۹ و ۳۱، قیدار ۱۱ و ۲۷، سلطانیه هفت و ۲۸ و ماهنشان ۱۶ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: داده‌های ایستگاه‌های استان طی 24 ساعت گذشته سلطانیه با حداقل هفت درجه خنک‌ترین، چورزق با حداکثر 33 درجه گرم‌ترین و زنجان حداقل 10 و حداکثر 28 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر