logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۴۰۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان:

پیروزی غزه نیازمند اتحاد جهان اسلام است

پیروزی-غزه-نیازمند-اتحاد-جهان-اسلام-است
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: مردم مظلوم غزه با نثار خون خود در برابر حکومت ظلم‌ستیز رژیم صهیونیستی ایستادگی و همبستگی را معنای دیگر بخشیدند و بیان دیگر حقیقت و یکپارچگی جهان اسلام در پیروزی غزه خلاصه شده است.

حجت‌الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه یکی از مواردی که قریب به یک‌سال است که ادامه‌دار بوده کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین از جمله غزه است اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی با حملات خود به نوار غزه کشتارهای بسیاری را انجام داده و زنان و کودکان بسیاری قربانی جنایات این رژیم شده است. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تنها محوری که پرچم حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف را برافراشته جمهوری اسلامی ایران و مردم دلسوز آن است عنوان کرد: مردم غیور ایران با راهپیمایی و و اعتراضات نسبت به کشتار مردم مظلوم غزه واکنش نشان دادند که جهانی شد و باعث بیداری مردم بسیاری از کشورهای غیرمسلمان گشت.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان عنوان کرد: مردم این مهم واکنش نشان دادند و باعث بیداری جامعه حق‌طلب اسلامی از جای جای جهان شدند.

 وی با بیان اینکه آن‌چه که اتفاق افتاد مردم صبور فلسطین و غزه در برابر حملات دردمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستادگی کردند و با وحدتی که بین مردم آن وجود دارد این ایستادگی روزی نتیجه‌بخش خواهد بود تصریح کرد: مردم مظلوم غزه با نثار خون خود در برابر حکومت ظلم ستیز رژیم صهیونیستی ایستادگی و همبستگی را معنای دیگر بخشیدند  و به بیان دیگر حقیقت و یکپارچگی جهان اسلام در پیروزی غزه خلاصه شده است.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان اضافه کرد: اگر وحدت و اتحاد میان جامعه اسلامی پررنگ شود هیچ حکومت ظالمی در جهان وجود نخواهد داشت که این یک‌رنگی را متزلزل کند و این جریانات در جهان انتشار پیدا می‌کند و ظلم‌ستیزی برچیده می‌شود.

 محدر تأکید کرد: موضوع فلسطین یک مسئله اسلامی نیست بلکه جهانی بوده و تمام مردم جهان باید نسبت به حکومت ظلم به‌پا خیزند چراکه اتحاد میان تمام جوامع باعث ریشه‌کن شدن حکومت ظلم خواهد شد.

 وی گفت: کشورهای غربی و اروپایی انسان‌های آزادی‌خواه چه در قالب ورزشی و یا اقدامات فرهنگی از جمله سلیبریتی‌ها و حتی اساتید دانشگاه و دانشجویان در شهرهای مختلف به نشانه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین فریاد عدالت‌خواهی سر دهند و جنایات غیرانسانی در نوار غزه و فلسطین را محکوم کنند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان اضافه کرد: سازمان ملل نیز نباید نسبت به آن سکوت اختیار کند و درصدد باشد تا به این جنگ نابرابر پایان دهد و این خود نقطه عطفی است که مقاومت و ایستادگی امردم مظلوم را در برابر رژیم کودک کش جهان نشان می‌دهد.

 محدر اضافه کرد: این ایستادگی سبب پیدایش یک همبستگی جهانی میان ملل و قومیت‌های مختلف شد و همه وحدت میان جوامع اسلامی منشأ پیروزی در برابر ظلم‌ستیزی رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.

 وی ابراز کرد: امروز صهیونیست بیش‌تر از هر زمانی خوار و خفیف شده است و مردم سایر کشورها در برابر غزه و فلسطین علیه نتانیاهو تظاهرات کردند و وی را سبب این جنایات می‌دانند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان تصریح کرد: همان‌طوری که رهبر عزیز انقلاب در فرمایشات خود تأکید داشتند به‌زودی حکومت ظلم‌ستیز رژیم منحوس صهیونیستی برچیده خواهد شد و جهان طعم آزادی و دنیای بدون خونریزی و کشتار را خواهد چشید.

 محدر افزود: به تعبیر دیگر رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت نیز سس‌تر است و به‌زودی همه شاهد آزادی قدس از دست جنایات رژیم صهیونیستی خواهیم بود.   

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر