logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۰۵۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

از قیدار تا اسپانیا!

از-قیدار-تا-اسپانیا!
حمیدرضا محمدی‌تنها، وزنه‌بردار اهل قیدار استان زنجان در دسته فوق سنگین در قالب تیم‌ملی به مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان از ۲۹ شهریور تا ۶ مهرماه در اسپانیا برگزار خواهد شد اعزام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان از ۲۹ شهریور تا ۶ مهرماه در اسپانیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

حمیدرضا محمدی‌تنها، ورزشکار قیداری از استان زنجان در دسته فوق سنگین در قالب تیم‌ملی به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی در مسابقات نوجوانان و جوانان کشور که اردیبهشت‌ماه سال جاری در همدان برگزار شد توانست با ۱۷۱ کیلوگرم در یک‌ضرب و ۲۰۲ کیلوگرم در دوضرب به یک مدال طلا و دو نقره دست پیدا کند.

 گفتگویی با این ورزشکار قیداری انجام شده است.

خودتان را معرفی کنید

محمدی‌تنها: حمیدرضا محمدی‌تنها از استان زنجان و شهرستان خدابنده هستم و از سن 11 سالگی وزنه‌برداری را زیر نظر استاد حمیدرضا بکشلو شروع کردم و در سن 16 سالگی در رده سنی نوجوانان توانستم به اردوی تیم ملی راه پیدا کنم.

 در مورد موفقیت‌ها و مدال‌هایی که کسب کردید توضیح دهید

محمدی‌تنها: توانستم در مسابقات اوپن ازبکستان سه مدال طلا و در مسابقات آسیایی هندوستان سه مدال نقره به دست بیاورم و مسابقات پیش‌رو مسابقات جوانان جهان است که در کشور اسپانیا شهر لئون برگزار خواهد شد.

در مورد مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان که در اسپانیا برگزار خواهد شد توضیح دهید

محمدی‌تنها: بنده چون امسال به عنوان سال اول جوانان در این مسابقات شرکت می‌کنم رقابت سنگینی خواهم داشت اما با تمرینات پر‌فشار و اردو‌های پی در پی که زیر نظر کادر فنی برگزار شد امیدوارم بتوانم با خوش‌رنگ‌ترین مدال برگردم و دل هم‌وطنانم را شاد کنم.

سخن آخر

محمدی‌تنها: تشکر و قدردانی می‌کنم از خانواده‌ام که در تمام مراحل زندگیم یار و یاور بنده بودند و دستشان را می‌بوسم و همچنین از مربیان بزرگوار استاد حمید‌رضا بکشلو و علی نصرتی که در این مسیر دشوار بنده را یاری کرده و می‌کنند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر