logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۰۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

آزاد کردن قدس وظیفه همه مسلمانان است

آزاد-کردن-قدس-وظیفه-همه-مسلمانان-است
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آزادی قدس بهترین محور برای وحدت جامعه اسلامی است و این بر هیچ کس پوشیده نیست. بنابراین مسئله فلسطین مربوط به کشورهای مسلمان نیست و تمام مردم جهان را در بر می‌گیرد.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه یکی از آموزه‌های مهم دین اسلام فریادرسی به مظلومان است اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: اگر مسلمانی صدای مسلمانی را بشنود به او کمک نکند مسلمان نیست.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه فریادرسی یک راهبردی روشن از دین اسلام است که با توجه به آیات قرآن و احادیث پیامبر مهربانی‌ها حضرت رسول اکرم (ص) برای رستگاری آحاد مردم بنا شده است عنوان کرد: اگر ظالم‌ستیزی به مردم یا سرزمینی تجاوز کند سکوت در برابر فریاد آنان جایز نیست از بارزترین این ظلم‌ها که همه رسانه‌های بین‌المللی آن را پوشش می‌دهد ظلم به مردم غزه و فلسطین است که تمامی ندارد.

 نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی سالیان سال است از تجاوز به خاک فلسطین دست‌بر نمی‌دارد و جنایت‌های آن ادامه‌دار است.

وی با اشاره به اینکه همه مسلمانان موظف هستند در برابر این دردمنشی‌ها و تجاوزها واکنش نشان دهند گفت: هر کس به نحوی باید در برابر ظلم رژیم کودک‌کش فلسطین به‌پا خیزد و همه دولت‌ها هر کس به نحوی باید رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهد تا دست از نسل‌کشی در غزه بردارد.

 نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آزادی قدس بهترین محور برای وحدت جامعه اسلامی است و این بر هیچ کس پوشیده نیست و این مهم وظیفه همه مسلمانان بوده و مسئله فلسطین مربوط به کشورهای مسلمان نیست و تمام مردم جهان را در بر می‌گیرد.

 جعفری عنوان کرد: مردم آزادی‌خواه جهان باید پشت مردم فلسطین و غزه باشند و این مهم را نباید کم دانست چراکه شکست رژیم صهیونیستی در این جنگ نابرابر حتمی است. 

وی گفت: با توجه به آماج حملات به غزه تحقق وحدت و یکپارچگی میان جهان اسلام امری ضروری است تا نسل‌کشی در غزه و فلسطین برای همیشه خاتمه یابد.

 نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اتحاد و همبستگی میان جهان اسلام به روشی باشد که بازتاب جهانی بگیرد  و همه باید دست در دست هم برای ریشه‌کن شدن غده سرطانی همسو و هم‌جهت شوند تا به پیروزی نهایی رسند.

 جعفری تصریح کرد: در فرمایشات زیادی از پیامبر اکرم (ص) نسبت به اتحاد در جامعه اسلامی سفارشات و تأکیدات فراوان شده است و ائمه اطهار (ع) هر کدام به نحوی نسبت به برقراری آن در جامعه اهتمام داشتند و رمز موفقیت جهان اسلام را در آن دیده‌اند.  

وی ابراز کرد: اگر جهان اسلام همبستگی و وحدت را نسبت به هم داشتند امروزه شاهد جنایات متعدد در خاک فلسطین و غزه نبودیم و مردم بی‌دفاع قربانی این خودخواهی نمی‌شدند.

 نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: سکوت برخی کشورهای مسلمان در برابر ظلم‌ستیزی رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آن باعث گستاخی این رژیم و حملات مداوم آن شده است.

 جعفری گفت: امید است غزه و فلسطین به‌زودی طعم خوش آزادی را بچشند و رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی از کره زمین محو شود.     

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر