logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۰۵۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر قیدار خبر داد:

پیش‌بینی آسفالت‌ریزی ۳۰ هزار تنی در قیدار

پیش‌بینی-آسفالت‌ریزی-۳۰-هزار-تنی-در-قیدار
رئیس شورای اسلامی شهر قیدار گفت: پیش‌بینی می‌شود تا آغاز شروع بارش‌ها ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در قیدار که در طول تاریخ عمر شهرداری این شهر بی‌سابقه است انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ صفرعلی اسلامی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اشاره‌ای به اقدامات دوره ششم شورای شهر و فعالیت‌ها کرد و گفت: بودجه شهرداری قیدار در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت و این میزان محقق شد.

بیشتر بخوانید

وی به راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری قیدار اشاره و عنوان کرد: در دوره‌های گذشته این کارخانه آسفالت به صورت متروکه باقی مانده بود در صورتی‌که از آن به‌عنوان منبع درآمد شهرداری این شهر می‌توان نام برد. از این کارخانه سالانه حدود ۲۵ هزار تن آسفالت تولید می‌شود که با روی کارآمدن دوره ششم شورای شهر این کارخانه از آن وضعیت تا به الان با رویکردی آماده‌تر مشغول ارائه خدمت است.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار ادامه داد: از نقطه نظرات تمامی آحاد مردم در خصوص اقدامات و فعالیت‌های شهرداری و شورا در جهت سازندگی هر چه بیش‌تر شهرمان نهایت استفاده را به عمل خواهیم آورد.

وی تاکید کرد: به امید خدا نهضت آسفالت‌ریزی شهرداری ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود تا آغاز شروع بارش‌ها ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در قیدار که در طول تاریخ عمر شهرداری این شهر بی‌سابقه است انجام شود.

اسلامی اشاره‌ای هم به دریافت قیر رایگان کرد و افزود: با همیاری و همکاری نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور شهری استانداری زنجان در گذشته تا به امروز قیر مورد نیاز شهرداری رایگان تامین شده است و برای آینده نیز به میزان ۷۰۰ تن آسفالت مورد نیاز است که در مراحل پیگیری و تامین آن هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار اشاره‌ای به تولید جدول کرد و گفت: سالانه ۱۵ کیلومتر جدول‌گذاری در شهر قیدار انجام می‌شود و هم‌اکنون در حال جدول‌گذاری کوچه‌های این شهر هستیم.

وی در پایان به آزادسازی زمین‌های محیط زیست شهر قیدار اشاره کرد و گفت: مجوز جهت ساخت و ساز در آن محدوده صادر شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر