logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۰۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

اختلاف شیعه و سنی توطئه دشمن است

اختلاف-شیعه-و-سنی-توطئه-دشمن-است-
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه آتش اختلاف بین شیعه و سنی توطئه دشمن است، گفت: برای آزادی یک کشور از دست استکبار خون‌های زیادی تقدیم می‌شود و این خون‌ها شیعه و سنی نمی‌شناسد بلکه اتحاد یک ملت را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان جایگاه ویژه فلسطین و غزه در نگاه مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان با جمله کلیدی امروز مسئله فلسطین، مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است مطرح می‌شود، اظهار کرد: وظیفه ذاتی هر انسان و مسلمانی یاری مظلومان غزه و حمایت همه جانبه از آن‌ها است که بدون شک مردم غزه، امروزه با حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی در برابر ظلم رژیم صهیونیستی مقاومت خواهند کرد. مردم فلسطین مظلوم‌ترین مردمان جهان هستند و وظیفه هر مسلمانی است که در برابر ظلم و ستم رژیم منحوس صهیونیستی سکوت نکند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دفاع از کیان، ملیت و حاکمیت امت اسلام بر هر مرد و زن با ایمانی امری ضروری است افزود: امروز غزه جزئی از جغرافیای جهان اسلام محسوب می‌شود که مورد تجاوز و غصب دشمن صهیونیستی قرار گرفته که دفاع از این مردم بی‌دفاع بر تمام مسلمانان جهان واجب بوده که در مقابل این غصب و تعدی ساکت نباشند و در برابر این ناعدالتی به پا خیزند و با محکوم کردن رژیم صهیونیستی آنان را مجبور به عقب‌نشینی از این آب و خاک کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان عنوان کرد: از نظر باورهای آخر‌الزمانی، سرزمین فلسطین و غزه، یکی از وعده‌گاه‌های مسلمانان برای برپایی عدل در تمام جهان است.

وی بیان کرد: هر انسان آزاده‌ای از جنایت رژیم صهیونیستی دلش به درد می‌آید و ما هر روز شاهد ده‌ها تظاهرات در کشورهای مختلف هستیم که وابستگی به هیچ مذهبی ندارند و صرفاً از نگاه انسانی به مسئله نگاه می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مردم آزاده جهان با هر مذهب و شیعه‌ای در برابر قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع در شهرها و کشورهای مختلف حتی آمریکا در برابر ظلم به مردم بی‌دفاع غزه به پا خواستند و با مردم فلسطین احساس همدردی کردند و در این گردهمایی‌ها جنایات رژيم صهيونيستی محکوم شد. 

کرمی عنوان کرد: اتحاد و همبستگی بین ملت‌های اسلامی باعث برچیده شدن نظام ظالم از جهان می‌شود و حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی امری مهم و ضروری برای حفظ استقلال و آزادی یک کشور است.

وی تأکید کرد: برای آزادی یک کشور از دست استکبار خون‌های زیادی تقدیم می‌شود و این خون‌ها شیعه و سنی نمی‌شناسد بلکه اتحاد یک ملت را نشان می‌دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: آتش اختلاف بین شیعه و سنی توطئه دشمن است که در جامعه باعث از هم پاشیدگی وحدت می‌شود.

کرمی ابراز کرد: حفظ استقلال کشور وظیفه آحاد مردم است و شیعه و سنی نمی‌شناسد و پیروزی مردم غزه در این جنگ نابرابر آرزوی تمام مردم مسلمان و دفاع از آنان وظیفه شرعی هر مسلمان است و دفاع از کشور بر تمام افراد آزاده لازم است و مردم شیعه و سنی در کنار هم باعث پیروزی و سربلندی یک کشور می‌شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر