logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۰۵۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر مطرح کرد:

دستگیری اراذل و اوباش در ابهر

دستگیری-اراذل-و-اوباش-در-ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در نتيجه اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي محله محور، سه نفر اراذل و اوباش مخل نظم عمومی در شهرستان ابهر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از خبرگزاری پليس، هادی نوروزی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعی به منظور برخورد با افرادی که با ايجاد درگيری، قمه‌کشی و چاقوکشی باعث ايجاد رعب و وحشت و جريحه‌دار شدن اذهان عمومی شده بودند، پس از اقدامات اطلاعاتی و تشکيل اکيپ‌های تلفيقی توسط پليس‌های تخصصی و يگان امداد در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در اين طرح ضمن هماهنگی قضائی تيم‌های تلفيقی همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده و پاتوق اراذل و اوباش که در سطح شهر به عناوين مختلف مبادرت به عرض اندام و ايجاد رعب و وحشت در فضای مجازی و حقيقی برای شهروندان می‌کردند اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر به نتايج حاصل از اجرای اين طرح اشاره کرد و تصریح کرد: به ياری خداوند متعال همکاران موفق به دستگيری سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور و کشف تعدادی سلاح سرد از آنان شده که پس از تشکيل پرونده مقدماتی تحويل مرجع قضائی شدند.

وی با بيان اين که استقرار نظم و امنيت در جامعه از وظايف ذاتی پليس است، خاطرنشان کرد: نيروی انتظامی در مسير تحقق اين مهم با قاطعيت و جديت کامل با اراذل و اوباش و افرادي که قصد بر هم زدن نظم و امنيت عمومي و آسايش و امنيت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

نوروزی تصریح کرد: در پی وقوع دو فقره سرقت سواری پرايد در سطح شهرستان ابهر و حساسيت اين موضوع مراتب به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت .

وی با بيان اينکه ماموران آگاهی با تعقيب سرنخ‌های ميدانی موفق به شناسايی سارق شدند، تصريح کرد:‌ با اشراف پيراموني و اقدامات فنی- پليسی، اين سارق حرفه‌ای طی عملياتی غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر عنوان کرد: متهم در تحقيقات تکميلی به سرقت دو دستگاه سواری پرايد اعتراف کرد که با راهنمایی وی خودروهای سرقتی کشف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضایی ارسال شد.

وی از شهروندان خواست: ضمن تجهيز وسايل نقليه به وسايل هشداردهنده و ايمنی مانند دزدگير و قفل فرمان، از پارک کردن خودرو در نقاط تاريک و خلوت خودداری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سريعاً به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر