logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۴۰۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان:

آتش‌سوزی در مراتع گاوازنگ زنجان مهار شد

آتش‌سوزی-در-مراتع-گاوازنگ-زنجان-مهار-شد
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان گفت: آتش‌سوزی در مراتع گاوازنگ زنجان با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شد.

مجید امیرفضلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در پی تماس شهروندان مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در منطقه گاوازنگ زنجان، نیروهای آتش‌نشانی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند اظهار کرد: یک تیم عملیاتی از آتش‌نشانی به همراه یک خودروی نیمه‌سنگین و دو خودروی سبک به محل حادثه اعزام شده بودند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نیروهای امدادی با وجود شرایط جوی نامساعد و مسیرهای سخت، با پای پیاده به منطقه وقوع آتش‌سوزی اعزام شدند و با تمام توان برای مهار آتش تلاش کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای مهار آتش، اظهار داشت: با حضور به‌موقع نیروهای امدادی، آتش‌سوزی مهار شد و از گسترش آن در مناطق جنگلی اطراف جلوگیری شد و علت این حادثه نیز در دست بررسی است.

وی ابراز کرد: آتش‌نشانان همچنان بر منطقه نظارت دارند تا از هرگونه جرقه‌ای که ممکن است آتش را دوباره شعله‌ور کند، جلوگیری کنند.

وزش شدید باد و شرایط خاص منطقه مهار آتش‌سوزی در گاوازنگ را به عملیاتی دشوار تبدیل کرد. اما با همکاری و تلاش نیروهای آتش‌نشانی و یگان حفاظت منابع طبیعی، از گسترش آتش‌سوزی و بروز خسارات بیش‌تر جلوگیری شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر