logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۰۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
‌امام جمعه شهرستان خرمدره:

ظرفیت‌های زیادی برای بهبود شرایط اقتصادی داریم

ظرفیت‌های-زیادی-برای-بهبود-شرایط-اقتصادی-داریم
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: کسی شک ندارد که ما ظرفیت‌های زیادی برای بهبود شرایط اقتصادی داریم و همسایگی و نزدیکی با کشورهایی مانند چین و روسیه که به لحاظ سیاسی و اقتصادی رقیب آمریکا هستند، ظرفیت کمی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه کسی شک ندارد که ما ظرفیت‌های زیادی برای بهبود اقتصادی داریم و  همسایگی و نزدیکی با کشورهایی مانند چین و روسیه که هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ اقتصادی رقیب آمریکا هستند، ظرفیت کمی نیست اظهار کرد: از طرفی اسلامیت و جمهوریت نظام حاکم بر کشور با بهره‌مندی از ظرفیت‌ بالای ارزش‌های الهی و پشتیبانی مردم عزیز، از دیگر ظرفیت‌هایی است که می‌تواند پشتیبان اقتصاد باشد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه جنایات روزافزون رژیم جعلی و اشغالگر در غزه و کرانه باختری نه نشان از قدرت دارد افزود: بلکه نمودی از فرورفتن هر چه بیش‌تر آن رژیم در باتلاق فروپاشی از درون است.

امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: امروز رژیم جعلی با بحران اعتراضات مردمی روبه‌روست که اکثر آن‌ها به دلیل مهاجرت مزدوری و پیگیری منافع خود، وابستگی چندانی به سرزمین فلسطین به نام رژیم صهیونیستی ندارند.

وی ابراز کرد: هزاران نفر از مهاجران در حدود ۱۱ ماه اخیر سرزمین‌های اشغالی را ترک کرده‌اند و از طرفی طولانی شدن حاکمیت نتانیاهو، فعالان سیاسی و طالبان قدرت را به مبارزه با حزب حاکم وادار کرده و اختلاف درون حاکمیت به اوج خود رسیده است.

امام جمعه شهرستان خرمدره تأکید کرد: وجود یهودیان سکولار غیرمذهبی نیز که از تنش و درگیری و مشکلات اقتصادی حادّ حاکم بر صهیونیست‌ها، مشکلات رژیم را مضاعف کرده و تحت فشار قرار داده است. 

زاهدی‌پور تصریح کرد: بر همین اساس آن‌چه در سرزمین‌های اشغالی تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی می‌بینیم یک اقدام واکنشی انفعالی به جای اقدام فعالانه است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر