logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کمیته امداد خمینی (ره) خدابنده خبر داد:

توزیع 1500 پک لوازم‌التحریر در خدابنده

توزیع-1500-پک-لوازم‌التحریر-در-خدابنده
مدیر کمیته امداد خمینی (ره) خدابنده از توزیع 1500 پک لوازم‌التحریر در مناطق کم‌برخوردار این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ رضا محمدی اظهار کرد: با حضور صالحی مدیر کل کمیته امداد خمینی (ره) استان زنجان و مسئولان شهرستان خدابنده و با همکاری مرکز نیکوکاری همای رحمت و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه خدابنده، تعداد یک هزار و 500 پک لوازم‌التحریر به ارزش هر کدام یک میلیون و 300 هزار تومان در مناطق کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار گرفته‌ایم افزود: ما شاهد ورود دانش‌آموزان و علم‌دوستان به دستگاه تعلیم و تربیت هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده ادامه داد: بنا به سنت حسنه دستگاه کمیته امداد شهرستان خدابنده با کمک مرکز نیکوکاری همای رحمت این شهرستان اقدام به خرید و جمع‌آوری پک تحصیلی برای دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند و محروم از تحصیل کردیم تا در سال تحصیلی جدید هیچ دانش‌آموزی از آموزش و تعلیم و تربیت باز نماند.

وی اضافه کرد: هر ساله این نهاد مقدس با کمک و همیاری خیران و مردم و مراکز نیکوکاری و نو‌دوست و همچنین مسئولان جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدامات لازم را انجام داده است و این وظیفه همگان است که آن چه در توان دارند به یاری نیازمندان و خانواده‌های محروم در کنار این نهاد مقدس بشتابند.

محمدی ادامه داد: دعای خیر مردم در جهت سهولت و خدمت‌رسانی به مردم و خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش این نهاد مقدس بدرقه راه همه ما باشد تا گام‌های موثرتری برداشته شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر