logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۰۵۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس زنجان:

واژگونی پرايد یک فوتی داشت

واژگونی-پرايد-یک-فوتی-داشت
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: واژگونی پرايد در اتوبان زنجان به قزوين دو کيلومتر مانده به خروجی سلطانيه چهار مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه واژگونی پرايد در اتوبان زنجان به قزوين دو کيلومتر مانده به خروجی سلطانيه چهار مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت اظهار کرد: چهار مصدوم حادثه به بيمارستان آيت‌الله موسوی منتقل شدند و پسر بچه 12 ساله‌ای که در صحنه حادثه فوت شده بود تحويل عوامل نيروی انتظامی شد.

بیشتر بخوانید

در ادامه وی با بیان اینکه تصادف دیگر برخورد خودرو سمند با پژوپارس در اتوبان زنجان به قزوين کيلومتر 50 حوالی صائين قلعه ۹ مصدوم بر جای گذاشت بیان کرد: تمام اقدامات پیش‌بيمارستانی در محل حادثه برای مصدومان توسط تیم اورژانس انجام شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات لازم به مصدومان حادثه هر ۹ نفر آن‌ها به بيمارستان‌الغدير منتقل شدند افزود: همشهریان توجه داشته باشند از جابه‌جایی مصدومان حادثه جداً خودداری کنند چون عدم اطلاع کافی از اقدامات پیش‌بيمارستانی باعث آسیب جدی به افراد می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر