logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۰۵۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر مطرح کرد:

اجرای طرح کارمندیاری در ابهر

اجرای-طرح-کارمندیاری-در-ابهر-
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: طرح کیان در دومین سال متوالی جهت پیشگیری از اعتیاد در شهرستان ابهر اجرا می‌شود.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: طرح کیان در دومین سال متوالی جهت پیشگیری از اعتیاد در شهرستان ابهر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طرح آموزشی کیان با موضوع پیشگیری از اعتیاد در محیط کار در هفت اداره با حضور کارمندان در ابهر برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: طرح کارمندیاری در کوتاه‌مدت به کاهش اثرات منفی استرس شغلی، افسردگی و یادگیری‌های مهارت‌های زندگی کمک می‌کند.

وی تأکید کرد: فشارهای کاری در محیط‌های اداری یکی از عواملی است که سلامت روان کارکنان و پرسنل را تحت تأثیر قرار می‌دهد که ممکن است آن‌ها را به سمت آسیب‌های اجتماعی ازجمله اعتیاد سوق دهد لذا در این طرح که شامل بخش‌های آموزش، مشاوره و اجرای تصادفی اعتیاد است افراد را مورد پایش قرار می‌دهیم و درصورتی‌که تحت استرس کاری قرارگرفته باشند به آن‌ها مشاوره می‌دهیم.

لطیفی خاطرنشان کرد: آموزش‌های ارتباط موثر، مهارت‌‌های زندگی و مقابله‌ای از جمله تاب‌آوری و ارتباط مؤثر برای کارکنان و خانواده‌ها و بهره‌مندی از مشاوره فردی و آموزش گروهی از برنامه‌های این طرح است.

وی عنوان کرد: ارتقاء سطح سلامت روانی کارکنان، پیشگیری از مصرف مواد مخدر، افزایش بهره‌وری و ارتباط موثر، امکان دسترسی آسان به خدمات حمایتی و مشاوره‌ای به کارکنان و خانواده‌های آنان از برنامه‌های دیگر این طرح در بلند مدت است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر