logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۴۰۵۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاد دانشگاه:

فرهنگ انتظار امید را زنده نگه می‌دارد

فرهنگ-انتظار-امید-را-زنده-نگه-می‌دارد
استاد دانشگاه گفت: عشق به امام زمان (عج ) همراه با امید باعث تحرک، پویایی همراه با رشد و شکوفایی توسعه پایدار اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی خواهد شد.

صفی‌الله ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: هر فردی در جامعه از بدو تولد به دنبال سعادتمندی دنیوی و اخروی است، انسان‌ها همواره با سه شاخص اصلی امید، عشق و صبر همراه با باورها و اعتقادات زندگی و تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه خلقت انسان و جهان دارای اهداف و نیل به مطلوب و در نهایت آرامش با آسایش است، افزود: در جامعه دینی انسان پوچ‌گرا و ناامید نیست بلکه عشق به رسیدن به وصال یک مسیر و یک هدف محسوب می‌شود.

استاد دانشگاه تأکید کرد: امید بدون صبر و دوراندیشی مانع از خلاقیت، نوآوری و تلاش برای اصلاح جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: عشق به امام زمان (عج) همراه با امید باعث تحرک، پویایی و تعالی فرهنگ همزیستی مسالمت‌آمیز همراه با رشد و شکوفایی توسعه پایدار اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی خواهد شد.

ملکی با اشاره به اینکه همه ما مردم و مسئولان موظف و موکلفیم زمینه‌های ظهور حضرت مهدی (ع) را با امید به اصلاح جامعه و رفع تبعیض و بی‌عدالتی در جامعه مهیا کنیم، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه در دنیای معاصر ارتقاء آگاهی مردم و معرفی نقش امید و انتظار، حضور و ظهور حضرت مهدی (عج) در تحقق عدالت از طریق شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های پرمحتوای صدا و سیما است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر