logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۴۰۵۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

پرداخت مطالبات گندمکاران زنجانی شدت گرفت

پرداخت-مطالبات-گندمکاران-زنجانی-شدت-گرفت
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 3 هزار و 618 میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که محصول خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از 41 درصد از بهای گندم تحویلی کشاورزان زنجانی که گندم خود را تحویل داده‌اند به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل به گندمکاران پرداخت شده است.   

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان شدت گرفته است، خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از مطالبات گندمکاران در روزهای آتی تا آخر شهریور ماه سال جاری به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به‌روز می‌شود.   

زمانی گفت: بیش از 496 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی تا مورخ 20 شهریور ماه سال 1403 خریداری و در سیلوهای استاندارد ذخیره‌سازی شده است.  

وی عنوان کرد: تاکنون 84 هزار و 964 محموله گندم از 24 هزار و 66 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.    

زمانی ابراز کرد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال‌ جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم 17 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر