logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۴۰۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فناوری اطلاعات دادگستری استان زنجان خبر داد:

افتتاح دفتر خدمات قضائی زنجان در انگوران

افتتاح-دفتر-خدمات-قضائی-زنجان-در-انگوران-
معاون فناوری اطلاعات دادگستری استان زنجان گفت: هدف از راه‌اندازی دفتر خدمات الکترونیک در انگوران کاهش نیاز به مراجعه اهالی بخش دندی به شهرستان ماهنشان و حوزه‌های هم‌جوار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، قاسم یارمحمدی با بیان اینکه کاهش هزینه‌های دادرسی در استان زنجان با جدیت پیگیری می‌شود اظهار کرد: بدون تردید راه‌اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی در بخش انگوران به‌عنوان یکی از دوردست‌ترین نقاط استان، در هزینه‌های جانبی دادخواهی مردم و دسترسی آن‌ها به خدمات نوین الکترونیک قضایی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی هدف از راه‌اندازی دفتر خدمات الکترونیک در انگوران را کاهش نیاز به مراجعه اهالی بخش دندی به شهرستان ماهنشان و حوزه‌های هم‌جوار برای پیگیری امور خود و امکان دسترسی آسان به خدمات قضائی برای مردم  این منطقه برشمرد.

معاون فناوری اطلاعات دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون در استان، 24 دفتر خدمات الکترونیک‌قضائی در 14 حوزه قضائی استان زنجان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند تأکید کرد: قطعاً توسعه خدمات الکترونیک قضائی در کاهش سفر‌های برون‌شهری و مراجعات حضوری مردم، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

وی ابراز کرد: افتتاح این دفاتر به موجب قانون دادرسی الکترونیک انجام شده است و بر این اساس پیش‌بینی شده که دفاتر خدمات الکترونیک قضائی به عنوان درگاه دادگستری در اختیار مردم قرار بگیرند.

معاون فناوری اطلاعات دادگستری استان زنجان تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع، شفاف‌سازی در روند رسیدگی به پرونده‌ها، پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی، صرفه‌جویی در وقت و افزایش کارآمدی قوه قضائيه با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی از مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر