logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۵۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بازرسی و نظارت اداره صمت استان زنجان تاکید کرد:

برخورد جدی با تخلفات در تولید لباس مدارس

برخورد-جدی-با-تخلفات-در-تولید-لباس-مدارس
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از نظارت دقیق بر مراحل تولید و دوخت لباس مدارس خبر داد و گفت: در این راستا گزارشات مردمی به جد پیگیری خواهد شد.

حسین منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آموزش و پرورش با اتحادیه تولیدکنندگان لباس قرارداد منعقد کرده است، اظهار داشت: تمامی مراحل تولید، دوخت، تهیه پارچه و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در لباس مدارس تحت نظارت آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در صورت هرگونه شکایت در حوزه کیفیت دوخت، گران‌فروشی یا سایر تخلفات مرتبط با لباس مدارس، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بلافاصله وارد عمل شده و موضوع را بررسی می‌کند و در صورت احراز تخلف، پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تأکید کرد: تاکنون هیچ موردی از گران‌فروشی یا تخلفات دیگر در حوزه تولید لباس مدرسه به سازمان گزارش نشده است.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، به صورت حضوری یا از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گزارش دهند.

منصوری در پایان گفت: هزینه پارچه و دستمزد دوخت لباس مدارس توسط آموزش و پرورش تعیین و به اولیای دانش‌آموزان ابلاغ می‌شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز بر اجرای دقیق این تعرفه‌ها نظارت خواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر