logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۵۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اعتماد به آمریکا منافعی برای کشور ندارد

اعتماد-به-آمریکا-منافعی-برای-کشور-ندارد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اعتماد کردن به آمریکا و رابطه با آن‌ها منفعت و هیچ خیر و برکتی برای مملکت علوی ما نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه این جمله حکیمانه امام راحل است که فرمودند؛ شاید در یک نگاه دلیل عدم رابطه ایران با این دولت مستکبر ظلم‌ستیزی باشد اظهار کرد: دوستی و رفاقت با شیطان نتیجه‌ای جز شکست، بدبختی، وابستگی و هلاکت ندارد و تجربه‌های تاریخی به ویژه تاریخ معاصر این را اثبات کرده است.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه رابطه با آمریکا ارتباط مظلوم با ظالم است افزود: با کشوری که از آن طرف دنیا برای رسیدن به منافع خود به این طرف دنیا لشگرکشی کند، دولت‌های ضعیف و در عین حال دارای منابع، معادن، ذخایر فراوان انرژی‌های گوناگون، دیگر نعمات خدادادی را مستعمره خود بداند و برای اهداف و مقاصد خود از هیچ ظلم‌، جنایت و کشتار مردم بی‌دفاع و غیر نظامی دریغ نکند، مگر می‌توان اعتماد کرد و رابطه برقرار کرد؟

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: امروزه مردم مظلوم غزه به دست رژیم صهیونیستی و حامیان آن کشته نمی‌شود و حقوق بشری در این زمینه فعالیتی انجام نداده است و حامی این رژیم منحوس همان آمریکا و کشورهای غربی است. در پس این کشتار کم‌نظیر تاریخ بشریت آمریکای جنایتکار و جهان‌خوار دست ندارد و ده‌ها یا شاید صدها جنایتی که در تاریخ توسط آمریکا ثبت شده است.

 وی با اشاره به اینکه حال چطور می‌توان به دولت مستکبر آمریکا و جیره‌خواران آن‌ها در اروپا اعتماد کرد گفت: ضعف بصیرت در برخی از کارگزاران نظام و دولت‌مردان در طول تاریخ انقلاب باعث شده است که رسیدن به پیشرفت در کشور و مردم را در ارتباط با کدخدای کذایی دنیا ببیند و با این آرزو و آمال شب‌ها را صبح کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: تجربه‌های مکرر در گذشته تاریخ ایران به ما ثابت کرده که که رابطه با آمریکا و مزدورانش به جز ذلت، بدبختی و عقب‌ماندگی ثمری برای کشور و ملت نداشته و نمونه بارز آن هشت سال مذاکرات بی‌نتیجه و البته با ضرر برای نظام بوده است.

 ناصر اضافه کرد: دشمنی با آمریکا به انقلاب و بعد انقلاب بر نمی‌گردد و سال‌ها پیش از انقلاب ما خیانت‌ها و جنایات آمریکا را در ایران در دوران پهلوی و حتی قبل از آن مشاهده کرده‌ایم.

 وی تصریح کرد: امروز کسانی که در تفکرات خود رابطه با آمریکا را پسندیده می‌دانند دچار فراموشی شده‌اند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: امروزه شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم ایران یک‌شعار ظاهری نیست بلکه موضوعیت دارد و دارای بار معرفتی و جزو شعائر دین به حساب می‌آید.

 ناصر اضافه کرد: اعتماد کردن به آمریکا و رابطه با آن‌ها منفعت و هیچ خیر و برکتی برای مملکت علوی ما نخواهد داشت و دشمنی و عدم رابطه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران  با آمریکا برای ما مبنای عقلی، منطقی، شرعی، سیاسی و اجتماعی دارد که مجالی برای شرح نیست.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر