logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۴۰۵۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نبی به تهران برنمی‌گردد؛

آخرین وضعیت سلامتی نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال

آخرین-وضعیت-سلامتی-نائب‌رئیس-فدراسیون-فوتبال
بر اساس آخرین شنیده‌ها، وضعیت سلامتی مهدی محمدنبی چندان مساعد نیست و سرپرست تیم ملی در شرایط ناپایدار به‌سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانا؛ شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته دوم مرحله سوم و نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهان 2026 در استادیوم عزاع بن زاید شهر العین امارات موفق به کسب برتری یک بر صفر مقابل تیم ملی فوتبال این کشور شد اما وضعیت ناپایدار سلامتی مهدی محمدنبی، سرپرست تیم ملی و نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال باعث شد تا مهدی خراطی به‌جای وی روی نیمکت بنشیند.

بیشتر بخوانید

نبی صبح روز دوشنبه در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال در شهر العین با عارضه قلبی مواجه شد و دو بار روی وی عملیات CPR و آنژیو انجام شده اما بیماری مزمن دیابت سرپرست تیم ملی همراه با عارضه قلبی‌اش، باعث آن شده تا پروسه درمان سخت‌تر از حالت عادی طی شود و ناپایداری وضعیت نبی، پزشکان اماراتی را بر آن داشته تا سرپرست تیم ملی را به خواب مصنوعی ببرند.

از قرار معلوم پزشکان اجازه انتقال نبی به ایران را نداده‌اند و شنیده‌ها از ورود خانواده نبی به العین برای حضور در کنار او و پیگیری روند درمانی‌اش حکایت دارد. کاروان تیم ملی فوتبال ایران ظهر امروز به تهران باز خواهد گشت و لژیونرها هم مستقیم به کشورهای اروپایی خواهند رفت که به همین جهت، خانواده نبی وارد العین شده‌اند.

از امارات خبر می‌رسد که بین 10 روز تا سه هفته، پزشکان اجازه خروج نبی از بیمارستان العین را نمی‌دهند و فعلاً سرپرست تیم ملی شرایطش مساعد نیست. در این بین مشخص نیست کادر پزشکی تیم ملی فوتبال چرا و به چه علت از چک‌آپ مستمر مهدی محمدنبی خودداری کرده‌اند و کادر مدیریتی تیم ملی تحت تست ایفمارک قرار نگرفته‌اند.

نکته نه‌چندان مناسب دیگر هم این که در نشست خبری قبل و بعد از بازی تیم ملی ایران مقابل امارات از سوی بازیکنان و سرمربی تیم ملی کشورمان اشاره‌ای به این موضوع نشد و حتی آرزوی سلامتی هم برای نبی در نشست خبری صورت نگرفت. برای این مدیر باسابقه فوتبالی و سرپرست تیم ملی کشورمان آرزوی بهبودی حال و سلامتی را دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر