logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۰۵۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی:

سامانه بارشی وارد زنجان می‌شود

سامانه-بارشی-وارد-زنجان-می‌شود
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: روز جمعه سامانه بارشی وارد استان می‌شود که از بعد از ظهر این روز بارش‌های پراکنده و رعد و برق فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آسمان امروز صاف تا کمی ابری می‌شود و در ساعات بعد از ظهر با وزش باد ملایم همراه خواهد شد اظهار کرد: شرایط جوی پایداری تا روز پنجشنبه در استان حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه روز جمعه سامانه بارشی وارد ستان می‌شود که از بعد از ظهر این روز با بارش‌های پراکنده و رعد و برق فعالیت خود را آغاز خواهد کرد ادامه داد: هشدار سطح زرد در این باره توسط هواشناسی استان صادر شده است.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: همشهریان در نظر داشته باشند در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد و توقف نکنند و به سبب احتمال وقوع رعد و برق در ارتفاعات و فضای باز حضور نیابند.

 سلطانی بیان کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۹ درجه سانتی‌گراد است و طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دما در شهر زنجان ۱۶ و ۳۴، ابهر و خرمدره ۱۶ و ۳۴، آب‌بر ۲۱ و ۳۴، قیدار ۲۱ و ۳۲، سلطانیه ۲۲ و ۳۴ و ماهنشان ۱۸ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی گفت: نفوذ سامانه بارشی همرفتی از روز جمعه تا اواخر وقت شنبه خواهد بود و منطقه اثر زنجان، طارم، خدابنده، خرمدره، سلطانیه و ماهنشان به ویژه ارتفاعات استان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر