logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۳
[ شناسه خبر : ۴۰۵۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده خبر داد:

تامین نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان خدابنده‌ای

تامین-نهاده‌های-مورد-نیاز-کشاورزان-خدابنده‌ای
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده گفت: در راستای پشتیبانی از تولید و حمایت از بهره‌برداران بخش کشاورزی برای کشت پائیزه، نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان این شهرستان تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛  به نقل از نسیم اشراق؛ اسماعیل کرمی‌زرندی اظهار کرد: تامین به موقع نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان (انواع بذور اصلاح شده و کودهای شیمیایی) به منظور حمایت از این قشر و توسعه بخش کشاورزی، دسترسی آسان بهره‌برداران به نهاده‌های موردنیاز و تامین امنیت غذایی توسط تعاونی‌های روستایی این شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اعلام این خبر افزود: در راستای پشتیبانی از تولید و حمایت از بهره‌برداران بخش کشاورزی برای کشت پائیزه، نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان از جمله انواع بذور اصلاح شده در ارقام مختلف دیم و آبی و کودهای شیمیایی ازته و فسفاته توسط شبکه بزرگ و مردمی تعاونی‌های روستایی تامین شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده ادامه داد: تامین و توزیع نهاده‌های کشاورزی از وظایف محوله به شرکت‌های تعاونی روستایی و تولید روستایی با هدف دسترسی آسان و نزدیک کشاورزان به این خدمات و در نتیجه افزایش تولید در محصولات کشاورزی و نیز افزایش رشد کشت‌های پائیزه سال جاری است.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون، مقدار ۴ هزار تن انواع بذور اصلاح شده و مقدار ۵ هزار تن انواع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان، توسط تشکل‌های تحت نظارت اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده با هدف کمک به تحقق شعار سال تامین و توزیع شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر