logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۰۵۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر مرکز دارالقرآن کریم امام خمینی (ره) خدابنده خبر داد:

برگزاری کلاس‌ قرآنی برای ۳۵۰ خدابنده‌ای

برگزاری-کلاس‌-قرآنی-برای-۳۵۰-خدابنده‌ای
مدیر مرکز دارالقرآن کریم امام خمینی (ره) خدابنده گفت: کلاس‌های تابستانه این مرکز با بیش از ۳۵۰ قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف در حال برگزاری است که پس از پایان دوره به همه قبول‌شدگان، گواهی داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ مریم نوری به عملکرد مرکز دارالقرآن اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: این مرکز فعالیت‌ها، طرح و برنامه‌های آموزشی و فرهنگی متنوعی در طول سال اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مرکز دارالقرآن خدابنده علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم، حفظ عمومی و تخصصی قرائت و اخلاق و احکام اقدام به برپایی محافل انس با قرآن کریم با حضور اساتید و قرآن‌آموزان و دانش‌آموزان در سطح مدارس و مساجد و خود مرکز کرده است.

مدیر مرکز دارالقرآن امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف قرآنی هم‌چنین مراسمات مختلف در مناسبت‌های گوناگون و اجرای برنامه توسط هیات قرآن‌آموزان حضرت رقیه (س) در این مرکز و سطح مدارس از دیگر اقدامات است.

وی ادامه داد: حضور در جشن‌های تکلیف مدارس و قرآنی، برگزاری گفتمان‌های دینی و مشاوره‌های مذهبی از دیگر برنامه های این مرکز در سطح مدارس است.

مدیر مرکز دارالقرآن کریم امام خمینی (ره) خدابنده افزود: برگزاری جشن‌های پایانی دوره و اهدای گواهینامه و تجلیل از همه قرآن‌آموزان از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

نوری تاکید کرد: این مرکز در طول سال تحصیلی، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان را با حضور بیش از یک هزار و 600 دانش‌آموز برگزار کرده است و نفرات برتر در مسابقات استانی و کشوری حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون کلاس‌های تابستانه این مرکز با بیش از ۳۵۰ قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف در حال برگزاری است که پس از پایان دوره به همه قبول‌شدگان در آزمون‌های پایانی دوره، گواهی اعطا خواهد شد.

مدیر مرکز دارالقرآن کریم امام خمینی (ره) خدابنده افزود: هم‌چنین در این مرکز هم‌اکنون طرح حفظ قرآن با شرکت ۶۰ حافظ (یک جز تا حافظ کل) در قالب طرح حفظ یک ساله و دو ساله و سه ساله در حال برگزاری است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر