logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۴۰۵۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان:

۴۰۰ سمن برتر در کشور تجلیل می‌شوند

۴۰۰-سمن-برتر-در-کشور-تجلیل-می‌شوند
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به برگزاری جشنواره اتفاق چهار اشاره کرد و گفت: امسال ۴۰۰ سازمان مردم نهاد برتر در کشور در کنار برگزاری این جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌ها تجلیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان؛ علی پارسانیا روز سه‌‌شنبه در دیدار با ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: همدلی و همراهی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان زبان‌زد است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همراهی اداره ورزش و جوانان استان زنجان موجب شده در بسیاری از شاخص‌ها به‌ویژه حوزه جوانان سرآمد باشد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان یکی از ماموریت‌های مهم مشارکت‌های اجتماعی را شناسایی جوانان دغدغه‌مند مسائل اجتماعی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از جوانان و دارای ایده حل مسائل به نحو خوبی رخ دهد.

پارسانیا به برگزاری جشنواره «اتفاق چهار» اشاره کرد و گفت: این جشنواره بستری مناسب برای جوانان است تا توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مختلف کسب‌ و کار به نمایش بگذارند و با حمایت‌های لازم، گام‌های محکمی در مسیر کارآفرینی بردارند.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سیاست وزارت ورزش و جوانان در حوزه سازمان‌های مردم نهاد جوان، تسهیل‌گری و معرفی فعالیت‌های آن‌ها به عموم مردم است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر تنها دستگاهی که مجوز سازمان‌های مردم نهاد جوان را صادر می‌کند وزارت ورزش و جوانان است، اضافه کرد: پیش از این، صدور مجوزها طبق تفاهم‌نامه منعقد شده توسط وزارت کشور انجام می‌شد.

پارسانیا یادآور شد: بر این مبنا دستور‌العملی تنظیم شد که همه ابعاد صدور مجوز سازمان‌های مردم نهاد جوان لحاظ شده است.

وی با تأکید بر فرایند و چگونگی نظارت بر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد خلأ قانونی وجود داشت، تصریح کرد: با کار کارشناسی در مدت یکسال دستورالعمل جامعی برای نظارت تهیه و بر مبنای آن سامانه جدید، راه اندازی شد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مدت زمان صدور مجوز از ۶ ماه به ۱۵ روز در شهرستان‌ها کاهش‌ یافته است، خاطرنشان کرد: در بحث توانمند‌سازی نیز برنامه‌های مختلفی اجرا شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر