logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۴۰۴۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

الحاق روستای کوشکن به زنجان غیرمنطقی است+ فیلم

الحاق-روستای-کوشکن-به-زنجان-غیرمنطقی-است+-فیلم
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با انتقاد شدید از الحاق روستای کوشکن به شهر زنجان گفت: این تصمیم غیرمنطقی بر چه پایه و اساسی اتخاذ شده، برخی از مسئولان از خواب بیدار شده و تصمیم می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مهدی طالب امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان به شدت از برخی تصمیم‌گیری‌های مسئولان انتقاد کرد و تصمیم الحاق روستای کوشکن به زنجان، این اقدام را غیرمنطقی و زیان‌بار برای شهر دانست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برخی مسئولان بدون مطالعه و بررسی دقیق، تصمیماتی اتخاذ می‌کنند که نه تنها عملیاتی نیستند بلکه به ضرر شهر نیز هستند، گفت: اینکه برخی مسئولان از خواب بیدار می‌شوند و تصمیماتی می‌گیرند که کاملاً به ضرر شهر زنجان است، بسیار جای تأسف دارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تصمیم الحاق روستای کوشکن به زنجان، اظهار داشت: خود روستای کوشکن شاید پنج هکتار نباشد، اما با این تصمیم، ۱۱۹ هکتار زمین به این روستا الحاق خواهد شد. این تصمیم بر چه پایه و اساسی منطقی گرفته شده است؟

وی با تأکید بر اینکه این تصمیمات به شهر آسیب می‌زند، خطاب به راه و شهرسازی گفت: وقتی می‌خواهند شهری به روستایی متصل شود، باید به بافت روستایی، محیط‌زیست و تأثیرات این الحاق توجه کنند.

طالب با اشاره به معضل روستای گاوازنگ که هنوز حل نشده، بیان کرد: این دوستان نتوانستند مشکل روستای گاوازنگ را حل کنند و حالا به سراغ روستای کوشکن رفته‌اند. مشکلات باید قدم به قدم و با مطالعه و بررسی دقیق حل شوند، نه اینکه با شعارزدایی و تصمیم‌گیری‌های عجولانه به تبعات آن بی‌توجه باشند.

وی در ادامه افزود: تصمیم‌گیری برای اسکان ۳۰۰۰ نفر در یک روستا و انتظار حل مشکل مسکن، کاری غیرمنطقی و غیرکارشناسی است. این کارها نه تنها مشکل مسکن را حل نمی‌کند بلکه آسیب‌های جدی به شهر و شهروندان زنجانی وارد می‌کند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر