logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۰۴۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

واسطه‌گری کشورها میان ایران و آمریکا جایز نیست

واسطه‌گری-کشورها-میان-ایران-و-آمریکا-جایز-نیست
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: واسطه‌گری دیگر کشورها میان ایران و آمریکا درست نبوده و به صلاح کشور و امورات مرتبط با آن نیست.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه وقتی تکلیف برای ملت مشخص و در قانون اساسی نیز به این مهم اشاره شده در واقع تغییر دولت‌ها نمی‌تواند در روابط بین ایران و آمریکا تأثیرگذار باشد اظهار کرد: راهبرد نظام جمهوری اسلامی مقابله با استکبار و حمايت از مستضعفان بوده و گسترش، تودیع عدالت در جامعه آموزشی و علمی از دیگر اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همه دستورالعمل‌های مشخص در راه پيشبرد انقلاب و اهداف آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سلیقه اداره کشور در افراد مختلف متفاوت است و هر کس باید درصدد باشد تا کاستی‌های جامعه را پوشش و برای رفع آن‌ها اقدام کند اضافه کرد: در کشور هر دولتی پا به عرصه بگذارد موظف بوده طبق چارچوب نظام جمهوری اسلامی قدم بردارد. تا به امروز نیز همچینین بوده است.  

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان عنوان کرد: دشمنان نیز در ۱۵۰ سال گذشته راهبرد خود را در راستای کشورمان تغییر نداده‌اند و در واقع ایران است که امروزه حرف اول را در منطقه می‌زند.

وی با اشاره به اینکه برای اداره کشور تاکتیک‌ها عوض می‌شود ولی باید خطوط قرمز که همان ارتباط با آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است رعایت شود تأکید کرد: کشور ما در طول تاریخ ضررهای جبران‌ناپذیر از دولت آمریکا خورده است و چون سیاست‌های پوچ این دولت را می‌شناسد و به آن آگاهی دارد ارتباط با آن را محدود کرده است.  

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان اضافه کرد: سالیان سال است از طرف دولت آمریکا کشورمان در تحریم به سر می‌برد و به جهان ثابت شده که تحریم‌ها بر کشور و مردم تأثیر ندارد و باید از مشکلات فرصت ساخت و در مسیر پیشرفت به جلو تاخت.

 بیگدلی ابراز کرد: کشورمان هرگز تحریم‌های آمریکا را جدی نگرفته است زیرا بر این باور بود که می‌توان بدون تکیه بر غرب به موفقیت برسد و چنین نیز شد.

 وی تصریح کرد: واسطه‌گری دیگر کشورها میان ایران و آمریکا درست نبوده و به صلاح کشور و امورات مرتبط با آن نیست چراکه کشورهای غربی از جمله آمریکا هیچ صلاحی را برای کشورمان نمی‌پسندد در واقع با انقلاب ما مشکل دارد و پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف را نمی‌تواند ببیند و قبول کند.  

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان ادامه داد: آمریکا با حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کشتار افراد بی‌گناه نقش اول را دارد و باعث بی‌نظامی‌ها در منطقه شده که باید دست از این حمایت پوچ و توخالی بردارد.

بیگدلی بیان کرد: با تغییر دولت در کشور افراد مطرح باید در نظر بگیرند خطوط قرمز که همان ارتباط با آمریکا است، باید رعایت شود و تاریخ حقانیت این موضوع را اثبات کرده است و هیچ نفعی در این ارتباط عاید کشور و ملت نخواهد شد.

وی افزود: اگر بخواهیم به اهداف خود برسیم باید راهبردها لحاظ شود و ربطی به اصولگرا جناح چپ و راست و... ندارد و باید اجازه ندهیم اهداف اصلی نظام سرکوب شوند.   

بیگدلی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای اصول را ابلاغ کردند و در خیلی جاها به آن عمل نشد و تاوان دادیم گفت: اگر به فرمایشات ایشان عمل می‌شد ۱۰۰ درصد پیروز بودیم و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری امری مهم است و سیاست‌مداران باید به آن توجه نمایند.              

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر