logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۴۰۴۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر مرکز امور خانواده سپاه استان زنجان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زنجان

برگزاری-نمایشگاه-اقتصاد-مقاومتی-در-زنجان-
مدیر مرکز امور خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور غرفه‌های پوشاک، ملزومات حجاب، لوازم‌التحریر، صنایع‌دستی، بافتنی و میناکاری در مدرسه نمونه بسیج برگزار می‌شود.

رقیه نصیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور غرفه‌های پوشاک، ملزومات حجاب، لوازم‌التحریر، صنایع‌دستی، بافتنی و میناکاری در مدرسه نمونه بسیج معراج اندیشه دخترانه برگزار می‌شود اظهار کرد: زمان بازدید از این نمایشگاه 19 تا 20 شهریور ماه از ساعت 10 تا 18 بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

بیشتر بخوانید

 وی گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در نظر گرفته شده و در آن از وسایل و نوشت‌افزارهای با طرح ایرانی اسلامی به فروش می‌رسد.

 مدیر مرکز امور خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث فرهنگ‌سازی در امر عفاف و حجاب در جامعه می‌شود افزود: نوجوانان و جوانان به جای استفاده از دفتر یا نوشت افزارهایی با طرح رو جلد شخصیت‌ها غربی، از دفترها و وسایل مرتبط با فرهنگ اصیل ایرانی استفاده کنند و با آداب و رسوم و پوشش‌های خاص در هر منطقه آشنا شوند.

نصیری تصریح کرد: والدین و فرهنگیان از مهم‌ترین الگوهای دانش‌آموزان در انتخاب نوع پوشش‌اند و چه بهتر که از نوشت‌افزارهایی که منبع پوشش مناسب هستند در مدارس استفاده شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر