logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵
[ شناسه خبر : ۴۰۴۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

انتظار ۲۵۰۰ زنجانی متقاضی زمین در ثمین۳

-انتظار-۲۵۰۰-زنجانی-متقاضی-زمین-در-ثمین۳-
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از ۷ هزار نفر متقاضی جامانده به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر که تک واریزی داشتند پیامک ارسال شد که از این تعداد ۷۵۰ نفر تمایلی به تخصیص زمین در ثمین ۳ نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی، جعفر قزوینیان با بیان اینکه برنامه تلویزیونی «صف خدمت» فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌ها است، گفت: پاسخگویی شفاف و صادقانه همواره در اولویت برنامه‌ها بوده و‌امیدواریم در این برنامه نیز بتوانیم پاسخ مناسب و شفاف به سؤالات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

وی، با بیان اینکه از یک هزار هکتار اراضی لیل‌آباد حدود ۳۰۰ هکتار در صف طرح در شورای عالی معماری کشور است، افزود: از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین ۳ طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چراکه این تعداد در اولویت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تأکید بر اینکه ۵ هزار نفر هم متقاضی برای مسکن ملی در سامانه ثبت نام کردند ولی واریزی نداشتند و در اولویت بعدی هستند، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان درصدد تأمین زمین برای این تعداد متقاضی است.

قزوینیان، با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، تأکید کرد: تا هفته دولت سال جاری ۲ هزار و ۴۳۱ واحد در استان زنجان تحویل متقاضیان داده شده است و تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ واحد هم توسط متقاضیان انتخاب واحد شده و مراحل رفع نقص و تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌شود و تعداد ۷۰۰ واحد آماده شده که متقاضیان به دلایل مختلف برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند.

وی، با اشاره به «اراضی ثمین ۳ » تحت عنوان «دهکده شهری» و یادآوری اینکه از ۷ هزار نفر متقاضی جامانده به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر که تک واریزی داشتند پیامک ارسال شد، گفت: از این تعداد ۷۵۰ نفر تمایلی به تخصیص زمین در ثمین ۳ نداشتند ولی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای این محدوده اعلام آمادگی کردند.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر