logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۰۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان:

شهرداری زنجان برای زیباسازی مدارس هزینه‌ای نمی‌گیرد

شهرداری-زنجان-برای-زیباسازی-مدارس-هزینه‌ای-نمی‌گیرد
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از اجرای طرح‌های زیباسازی مدارس در سه حوزه خبر داد و گفت: این خدمات با اولویت مدارس ابتدایی انجام می‌شود و هیچ هزینه‌ای در قبال آن دریافت نمی‌شود.

سید اسماعیل موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه یکی از این حوزه‌ها لکه‌گیری آسفالت مقابل مدارس به‌ویژه مدارس ابتدایی است اظهار کرد: شهرداری در بحث زیباسازی داخل مدارس مسئولیتی ندارد، اما در برخی موارد به صورت موردی به این مدارس کمک می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی از اجرای طرح سرویس مدارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا با ۱۷ شرکت قرارداد منعقد شده و کرایه سرویس‌ها در سه محور کوتاه، متوسط و دور تعیین شده است. هزینه‌های سرویس مدارس به حساب شرکت‌ها واریز می‌شود و شهرداری هیچ سودی از این محل کسب نمی‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با تکذیب شایعات مربوط به دریافت هزینه از مدارس غیرانتفاعی برای زیباسازی محیط بیرونی مدارس، اظهار داشت: زیباسازی محیط بیرونی مدارس جزو وظایف شهرداری است و هیچ هزینه‌ای از مدارس دریافت نمی‌شود.

وی در ادامه به موضوع خط‌کشی خیابان‌های رو به روی مدارس پرداخت و گفت: خط‌کشی خیابان‌ها با اولویت مدارس ابتدایی که در مسیرهای اصلی قرار دارند انجام می‌شود. برای مدارس واقع در کوچه‌های فرعی که خطری دانش‌آموزان را تهدید نمی‌کند، خط‌کشی الزامی نیست.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها، شهرداری زنجان گامی مهم در جهت بهبود محیط آموزشی و تردد ایمن دانش‌آموزان برداشته است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر