logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۰۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان:

تحریم بر روحیه استکبارستیزی ملت بی‌تاثیر است

تحریم-بر-روحیه-استکبارستیزی-ملت-بی‌تاثیر-است
معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان گفت: آمریکا از ابتدا توطئه‌های زیادی را برای بی‌نتیجه ماندن نظام و انقلاب انجام داده و مردم همیشه در صحنه انقلاب به آن آشنا است.

حجت‌الاسلام جواد باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس اندیشه ناب اسلامی شکل گرفته است اظهار کرد: پشتوانه نظام بر اساس‌ احکام قرآن تنظیم شده و بر اساس قانون اساسی اداره می‌شود هر دولتی روی کار آید موظف است برنامه‌هایی که بر اساس نظام قرآنی تدارک دیده شده را انجام دهد و طبق چهارچوب عمل کند و از خطوط قرمز عبور نکند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سیاست استکبارستیزی آمریکا همچنان برقرار بوده و با گذشت زمان تغییر قابل ملاحظه‌ای شکل نگرفته است‌ ابراز کرد: این دولت در کشورمان دست به جاسوس‌های مختلف زده و باعث شهادت افراد بی‌گناه بسیاری شده است.

معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان عنوان کرد: تغییر دولت‌ها نمی‌تواند نسبت به کنش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به دولت آمریکا تغییر ایجاد کند و منش کشور و دولت با سیاست‌های غلط دولت آمریکا نمی‌تواند هماهنگی داشته باشد و این دولت با حمایت‌های خود در جنگ‌های مختلف در خاورمیانه ثابت کرد که روحیه جنگ‌ستیزی دارد و دولت ما مخالف چنین برنامه‌هایی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از ابتدا توطئه‌های زیادی را برای بی‌نتیجه ماندن نظام و انقلاب انجام داده است تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه به نیت بدخواه بودن آمريکا آشنا است و این توطئه‌های را می‌شناسند نمونه آن تحریم است و این موضوع بر روحیه استکبارستیزی ملت بی‌تاثیر است.

باقری تأکید کرد: اگر بنا به گفته آمریکا قرار بود در کشور اقداماتی انجام شود کشور به سمت پیشرفت نمی‌رفت و در هیچ زمینه‌ای به خود کفایی نمی‌رسید و این اقدامات‌ ذره‌ای بر روحیه سلحشور و مبارزه ملت تأثیر نخواهد گذاشت.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست و رهنمودهای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل، دولت فكر می‌كرد كه می‌تواند با آمریكا کشور حامی رژیم صهیونیستی مانند سایر كشورها ارتباط داشته باشد.

معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان افزود: امروزه سیاست‌مداران آمریکا با تشکیل و حمایت از گروه‌های تروریستی مثل داعش چهره منفور خود را نمایان کرده‌اند. خود به این مطلب اعتراف داشتند آنان حمایت‌های بی‌دریغی از رژیم کودک‌کش صهیونیستی انجام می‌دهند و دست‌های پلید خود را در جهان رو کرده‌اند و مورد نفرت نه‌تنها ملت و دولت ایران بلکه در جهان رسوا شدند و خنجر آغشته به خون مظلومان آن‌ها نمایان شده است.

باقری تصریح کرد: نمونه بارز آن را وقتی نمایندگان مجلس آمریکا برای نتانیاهو که در غزه این روزها بیش از 40 هزار نفر زن و مرد و کودک را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به شهادت رسانده دست می‌زنند، می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر