logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵
[ شناسه خبر : ۴۰۴۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور اجتماعی استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری مسابقات فوتبالی کارگران کشور در زنجان

برگزاری-مسابقات-فوتبالی-کارگران-کشور-در-زنجان
معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی کارگری کشور در رشته فوتبال روی میز در زنجان برگزار می‌شود.

سجاد اوجاقلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کارگری کشور در رشته فوتبال روی میز برگزار می‌شود، گفت: در دو بخش آقایان و بانوان از روز ۱۸ تا ۲۱ شهریور ماه ورود تیم‌ها به زنجان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رقابت‌ها روز ۲۱ شهریور ماه سال جاری در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به استان‌های شرکت‌کننده عنوان کرد: شهر‌های آذربایجان‌شرقی، قزوین، اصفهان، کرج، گیلان، مازندران، کردستان و سایر استان‌ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: ۱۰ تیم در بخش بانوان و ۱۵ تیم در بخش آقایان شرکت می‌کنند، این تیم‌ها به صورت دو نفره است.

اوجاقلو گریزی به مسئله حضور داوران زد و گفت: امید است با حضور فعال و پررنگ داوران و ناظران ورزش کارگران کشوری مسابقات به شکل ایده‌آل برگزار شود.

وی اظهار کرد: پس از پایان این دوره از مسابقات، به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایز نفیس اهداء خواهد شد.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه در رشته ورزشی فوتبال روی میز شناخته شده هستیم، افزود: به همین دلیل فدراسیون ورزش کارگری کشوری، میزبانی مسابقات را به استان زنجان داد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان بسیار مستعد و خوبی در این زمینه داریم و دو تیم برای این مسابقات آماده کرده‌ایم که انتظار بر این است رتبه برتر را ازآن خود کنند.

اوجاقلو ادامه داد: توسعه و گسترش ورزش کارگری باعث عملکرد کاری مطلوب و افزایش میزان سطح بهره‌وری در صنایع و واحدهای تولیدی می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر