logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۰۴۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر قیدار خبر داد:

خط‌کشی خیابان‌های قیدار با ۳ میلیارد تومان

خط‌کشی-خیابان‌های-قیدار-با-۳-میلیارد-تومان
رئیس شورای اسلامی شهر قیدار گفت: برای خط‌کشی کردن خیابان‌های شهر قیدار به‌ویژه در آستانه بازگشایی مدارس مبلغ ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، جلسه شورای ترافیک شهرستان خدابنده  با حضور علی‌بیگلو فرمانده پلیس راه قیدار ابهر، منصوری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خدابنده، رشیدی نماینده اداره آموزش و پرورش و بخش‌داران و شهرداران و نمایندگانی از ادوار شهرستان به ریاست افشار بخشدار بخش مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این جلسه اعضای حاضر به بیان مشکلات ترافیکی و محورهای مواصلاتی و هم‌چنین تامین و راه اندازی سرویس مدارس و چالش‌ها  پرداختند و به ارائه راهکارهای مناسب تاکید شد.

در ابتدای جلسه حسین افشار بخش‌دار بخش مرکزی خدابنده ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول با تاکید بر اجرای مصوبات گذشته و پیگیری آن‌ها و تسریع بر روند اجرای امورات محوله، به همکاری هر چه بیش‌تر دستگاه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس اشاره کرد.

در ادامه این جلسه منصوری با تاکید بر اجرای مصوبات، مطالبی را درباره تسریع بر انجام خط‌کشی در آستانه بازگشایی مدارس، نظارت و اقدامات لازم در جهت پارکینگ سهروردی، اجرای عملیات شکل هندسی میدان امام حسین و همچنین اقداماتی از جمله زیرسازی و ساماندهی وانت‌بارها و هدایت آنان و انتقال برخی از آنان به علت عدم تمکین به قانون به پارکینگ بیان کرد.

صفرعلی اسلامی نیز در این جلسه اشاره‌ای به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری کرد و گفت: در طول این مدت نزدیک به هفت الی هشت مورد بازگشایی در سطح شهر انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس رینگ شرقی شهر قیدار که یکی از پروژه‌های مهم شهرداری است افتتاح و به‌بهره‌برداری خواهد رسید افزود: برای این پروژه مبلغ ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار با بیان اینکه برای خط‌کشی کردن خیابان‌های شهر قیدار به‌ویژه در آستانه بازگشایی مدارس مبلغ ۳ میلیارد تومان هزینه شده است اضافه کرد: برنامه‌های اولویت‌دار پارکینگ، خط‌کشی، سامانه‌ای کردن بانک اطلاعاتی است.

رشیدی هم به عنوان نماینده آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در این جلسه با تاکید بر لزوم تامین سرویس مدارس و این که مسئولیت این کار به عهده شهرداری‌ها و شورای ترافیک است گفت: تعیین نرخ سرویس مدارس، واقعی نبودن نرخ کرایه و عدم تناسب آن با تورم، عبور و مرور امن دانش‌آموزان، صحت و سلامتی رانندگان و وسیله نقلیه از مهم‌ترین امور و مطالبات دستگاه تعلیم و تربیت است.

در پایان این جلسه علی‌بیگلو فرمانده پلیس‌راه قیدار و ابهر بر لزوم رعایت قوانین و اصلاح راه‌های مواصلاتی طبق استانداردهای روز و نصب علائم و خط‌کشی کردن محورهای مواصلاتی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد و بیان داشت: شهرستان خدابنده اولین شهرستانی بود که در خط‌کشی محورها پیش‌گام بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر