logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۴۰۴۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر مطرح کرد:

بازگشایی مدارس با رنگ و بوی دفاع مقدس

بازگشایی-مدارس-با-رنگ-و-بوی-دفاع-مقدس
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، برنامه‌های پرباری برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مجید مرادی ظهر امروز در جلسه‌ کارگروه دفاع مقدس پروژه مهر، بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

بیشتر بخوانید

 وی نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس، تبیین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی از ضروریات انتقال به نسل حال حاضر که امروز دانش‌آموزان ما هستند دانست و افزود: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس با یکدیگر به یقین دارای پیام مهمی از جمله ایثار، گذشت و فداکاری و تعلیم این موارد است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جامعه دانش‌آموزی تبیین کنیم و به معرفی گذشته پرافتخار این کشور بپردازیم.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، مسابقه خاطره‌گویی، برگزاری نمایشگاه کتاب، تجلیل از خانواده شهدا، مراسم غبارروبی گلزار شهدا، برنامه فرهنگیان با امام جمعه و برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر