logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۴۰۴۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
هنجارشکنی در سایه بی‌تفاوتی دستگاه‌های نظارتی؛

آقای دادستان مراقب هنجارشکنی‌های قبیحانه در زنجان باشید

آقای-دادستان-مراقب-هنجارشکنی‌های-قبیحانه-در-زنجان-باشید
کلیپی با محتوای خوانندگی و آواز یک خانم، رقص و همراهی عده‌ای با وی در شهرک کارمندان زنجان در فضای مجازی منتشر شده است. این هنجارشکنی قبیحانه‌ در سایه بی‌تفاوتی دستگاه‌های متولی انجام شده، گویا دستگاه‌های نظارتی استان یادشان رفته که وظایفی دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ کلیپی با محتوای خوانندگی و آواز یک خانم، رقص و همراهی عده‌ای با وی در شهرک کارمندان زنجان به سرعت در فضای مجازی در حال بازنشر است.

بیشتر بخوانید

این هنجارشکنی قبیحانه‌ در سایه بی‌تفاوتی دستگاه‌های متولی در شهری که با ارادت به امام حسین (ع) شهرت یافته، رخ داده است و بهت و شگفتی هم‌استانی‌ها از این اقدام ناپسند را در پی داشته است.

دستگاه‌های متولی و نظارتی استان زنجان انگار یادشان رفته که وظایفی بر عهده دارند و باید مانع چنین اقدامات قبیحانه‌ای شوند یا اینکه شاید از مواضع خود عقب‌نشینی کرده‌اند!

اما چرا باید چنین اتفاقی بدون برخورد لحظه‌ای و آنی در شهر زنجان رخ دهد؟ نیروهای نظارتی و عملیاتی برای مقابله با این هنجارشکنی‌ها که باید حضور داشته باشند دقیقا کجا هستند و به چه موضوعی مهم‌تر از این رسیدگی می‌کنند؟ متولی رسیدگی به چنین مسائلی کدام ارگان و یا نهاد در خواب فرو رفته استان زنجان است؟ 

دادستان زنجان چه زمانی قرار است به مسائل این‌چنینی با قاطعیت ورود یابد و مانع از ادامه اتفاقات مشابه در سطح استان شود؟ آیا قانون نمی‌تواند حریف چنین هنجارشکنی‌هایی باشد؟ چراکه چنین کلیپ و فضایی اصلاً در اذهان عمومی مردم ولایی استان قابل پذیرش نیست و نباید به راحتی از کنار آن و همچنین غفلت متولیان امر در مقابله با این موضوع؛ به سادگی رد شد!

این قبح‌شکنی نیاز به بررسی دقیق ماجرا توسط مقام‌های قضائی استان، شفاف‌سازی کامل، برخورد با هنجارشکنان و متولیان بی‌عمل دارد تا روح آزرده مردم بابت چنین اتفاقی آرام بگیرد.

با این حال رسانه موج‌رسا آمادگی دارد تا هر توضیحی در ارتباط با موضوع را از مقام‌ قضائی، دستگاه متولی و نهاد‌های نظارتی دریافت کرده و منتشر کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر